АНГЛІЙСЬКА МОВА 1 клас Вчитель Країло Оксана Анатоліївна
Фотографії виконаних робіт відправляти вчителю на viber, messenger, електронну пошту
Шановні батьки, ми з вами починаємо важливу справу – організовуємо дистанційне навчання для наших діток.
Перше, що ми маємо пам’ятати – найціннішим є фізичне та емоційне здоров’я дитини. Отож, налаштовуємося на позитив, і, якщо щось не виходить – важкий для дитини матеріал ми опрацюємо разом у школі. Тоді ж перевіримо виконані роботи.
Під час уроку ми встигаємо пограти у декілька ігор, зробити руханку, змінюємо види діяльності. Тому не забувайте про це і тоді, коли керуєте навчанням нашого юного учня. Важливо, щоб заняття відбувалися в першій половині дня, у звичний для навчання час.
Аудіододаток до підручника ви можете завантажити з сайту видавництва, перейшовши за адресою: https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky/ Вам потрібна буде програма, що відрити заархівовану папку (можете використати додаток, завантаживши його з Google Play)
Перегляд навчального відео є цікавою та корисною формою роботи, проте, якщо швидкість інтернету вам цього не дозволяє, не засмучуйтесь. Стосовно українського варіанту прочитання літер та слів – ми опрацюємо вимову у школі, також. І, звичайно, для наших маленьких розумників – наклейки за гарно виконані вправи J
Чекатиму на ваші дзвінки для консультацій з понеділка по п’ятницю, з 9.00 до 14.00. Мій номер телефону – у класного керівника.
Удачі!
Заняття 1-2
Тема: Літери I, J, K, L.
Урок підручника: 6, сторінки 75-75
Перегляньте відео – пісеньку про літери:
https://www.youtube.com/watch?v=KThdffor42g або
https://www.youtube.com/watch?v=hq3yfQnllfQ
Увімкніть аудіодаток та прослухайте презентації літер: вправи 1-8.
Якщо такої можливості немає, озвучте:
вправи 1,2: Іi – літера називається «ай», читаємо «і» - «ігуене ізебел», слово – «ігуене».
Вправи 3,4: Jj – літера називається «джей», читаємо «дж» - «джегуа джек», слово – «джегуа».
Вправи 5,6: Kk – літера називається «кей», читаємо «к» - «кенгеру кітті», слова – «кенгеру», «кайт».
Вправи 7,8 : Ll – літера називається «ел», читаємо «л» - «лайен лоу», слова – «лайен», «ліз».
Виконайте посильні завдання уроку 6 у робочому зошиті. Пропишіть літери у зошиті-прописах.
Заняття 3.
Тема: З Днем народження! Підсумковий урок за темою.
Урок підручника: 8, сторінки 78-79
Пригадайте рахунок 1-10 (на форзаці підручника).
Подивіться мультик про День народження Тоні. Повторіть фрази за героями мультика. https://www.youtube.com/watch?v=HA81_Y2522k&list=PL0Sp2ExWrBx7wYR-VOeuVkisB_T7oU-Y1&index=8
Вправа 1. Увімкніть аудіододаток. Послухайте та повторіть.
Або ж: порахуйте свічки на іменинному торті та скажіть, скільки років діткам та який у кого подарунок:
- She is five. She has got a doll. – Їй – 5. Вона має ляльку.
- He is six. He has got a bike. – Йому – 6. Він має велосипед.
Вправа 2. Назвіть літери та тваринок, з якими вони дружать. Забули? Погортайте попередні уроки у підручнику, знайдіть та спробуйте ще.
Вправа 3. Граємо у гру! Кидаємо кубика, рухаємо фішки та рахуємо англійською предмети на своєму полі.
Виконуємо посильні завдання уроку 8 у робочому зошиті.
Заняття 4. Увага! Нова тема!
Тема: Смачна їжа.
Урок підручника: 1, сторінки 80-81. Відео: https://www.youtube.com/watch?v=lW5TXrKbsq4
Вправи 1-3 : аудіододаток.
Або ж: назвіть малюнки: juice – джюс, pizza - піца, pudding - пудинг, hot dog - хот дог. Скажіть, яку їжу ви любите: I like pizza. - Ай лайк піцца.
Виконайте посильні вправи уроку 1 у робочому зошиті.
Заняття 5.
Тема: Мій перекус у школі.
Вправи 1,3 – аудіододаток.
Або ж: назвіть продукти: 1 – bread - бред, 2 – а banana - е бенене, 3 – an apple – ен епл, 4 – а hamburger – е хамбеге, 4 – cheese - чіз, 5 – jam - джем, 6 – а sandwich – е сендвіч, 7 – butter – батте.
Скажіть, що мають поїсти діти на малюнку:
Vic has got an apple and a cheese sandwich.
Вік має яблуко та бутерброд з сиром.
Виконайте посильні вправи уроку 2 у робочому зошиті.
Увага! Нові уроки!
Заняття 6
Тема: Літери М, N, O, P.
Урок підручника: 3, сторінки 83-84
Перегляньте відео – пісеньку про літери:
https://www.youtube.com/watch?v=KThdffor42g або
https://www.youtube.com/watch?v=hq3yfQnllfQ
Увімкніть аудіодаток та прослухайте презентації літер: вправи 1-8.
Якщо такої можливості немає, озвучте:
вправи 1,2: Mm – літера називається «ем», читаємо «м» - «манки моллі», слова – «манки», «маус», «мазе».
Вправи 3,4: Nn – літера називається «ен», читаємо «н» - «найс ніна», слова – «найн», «нік», «ніна».
Вправи 5,6: Oo – літера називається «оу», читаємо «о» - «октопус отто», слова – «октопус», «ориндж».
Вправи 7,8 : Pp – літера називається «пі», читаємо «п» - «пиг пенні», слова – «пиг», «перрот», «плейн», «пен».
Виконайте посильні завдання уроку 3 у робочому зошиті. Пропишіть літери у зошиті-прописах.
Заняття 7
Тема: Напої
Урок підручника: 4, сторінка 85
Пригадайте вивчені продукти (урок1,2)
Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=5G_XOL8FHQs , https://www.youtube.com/watch?v=ATUzl_3LOlY
Вправа 1. Увімкніть аудіододаток. Послухайте та повторіть назви напоїв та продуктів. Намалюйте своє меню. Скажіть, що ви любите: I like cocoa. – Ай лайк кокоа, - я люблю какао.
Виконуємо посильні завдання уроку 4 у робочому зошиті.
Заняття 8.
Тема: Мої продукти
Урок підручника: 5, сторінка 86.
Вправи 1,2 – аудіододаток. Проспівайте пісеньку, або ж назвіть ті продукти, які бачите на малюнку. Новим для нас буде яйце – an egg (ен ег) , та м'ясо – meat (міт)
Вправа 3,4: намалюй свою велику ложку, та улюблену їжу. Скажи, що у тебе є:
I have got (ай хев гот – я маю, у мене є): I have got eggs.
Виконайте посильні вправи уроку 5 у робочому зошиті.
Заняття 9.
Тема: Літери Q, R, S, T.
Урок підручника: 6, сторінки 87-88
Перегляньте відео – пісеньку про літери:
https://www.youtube.com/watch?v=KThdffor42g або
https://www.youtube.com/watch?v=hq3yfQnllfQ
Увімкніть аудіодаток та прослухайте презентації літер: вправи 1-8.
Якщо такої можливості немає, озвучте:
вправи 1,2: Qq – літера називається «к*ю», читаємо «кв» - «квін квінтелла», слова – «квін».
Вправи 3,4: Rr – літера називається «ар», читаємо «р» - «ребіт розі», слова – «ребіт», «ред».
Вправи 5,6: Ss – літера називається «ес», читаємо «с» - «снейк сем», слова – «снейк», «сента», «севен».
Вправи 7,8 : Tt - літера називається «ті», читаємо «т» - «тьотл тіна», слова – «тьотл», «тейбл», «трейн», «тен».
Виконайте посильні завдання уроку 6 у робочому зошиті. Пропишіть літери у зошиті-прописах.
Тема: Підсумковий урок за темою
Урок підручника: 8, сторінка 90-91.
Перегляньте відео попередніх уроків.
Вправа 1 Пограйте у гру «У кафе»: пропонуйте відвідувачам їжу за зразком: Toasts? – Yes, please. (Тостс? Йес, пліз. – Грінки? – Так, будь ласка.) No, thank you. (Ноу, фенк ю. – Ні, дякую вам.)
Вправа 2 – оберіть літеру для її малюнку-друга. Забули? Погортайте підручник, знайдіть у попередніх уроках.
Виконайте посильні вправи уроку 8 у робочому зошиті.
Ми починаємо нову тему, останню у цьому році. Сподіваюсь і надалі зустрічатись із вами на аудіоуроках у групі у Вайбер.
Заняття 11
Тема: Я вмію, ми вміємо
Урок підручника: 1, сторінка 92-93
Увімкніть аудіододаток та повторіть за Смайликом та дітками (впр.1 ст.920).
Скажіть, що вмієте робити ви: I can run. We can jump.
Впр.4,5 ст.93 – прочитайте за Смайликом , а потім самостійно.
Виконайте посильні вправи у робочому зошиті.
Заняття 12
Тема: Він та вона вміють
Урок підручника: 2, сторінка 94
Вправа 1. Увімкніть аудіододаток. Послухайте та повторіть за диктором. Ви помітили, що коли дівчинка вміє це робити, ми кажемо She can draw., a коли ні - She can’t swim.
Вправа 2 – розгляньте малюнки та скажіть, що вміють та не вміють Вікі, Нік, Бен та Ліз: Vic can sing. She can’t swim. Nick can play football. He can’t sing.
Виконуємо посильні завдання уроку 2 у робочому зошиті.
Заняття 13
Тема: Літери U, V, W, X
Урок підручника: 3, сторінка 95-96.
Перегляньте відео – пісеньку про літери:
https://www.youtube.com/watch?v=KThdffor42g або
https://www.youtube.com/watch?v=hq3yfQnllfQ
Увімкніть аудіодаток та прослухайте презентації літер: вправи 1-8.
Якщо такої можливості немає, озвучте:
вправи 1,2: Uu – літера називається «ю», читаємо «а» - «анкл Аптон», слова – «амбрела», «анкл».
Вправи 3,4: Vv – літера називається «ві», читаємо «в» - «Вік», слова – «Вік», «ваялет».
Вправи 5,6: Ww – літера називається «дабл’ю», читаємо «в (губки складаємо у трубочку і розтягуємо)» - «вулф Віллі», слова – «вулф», «віг».
Вправи 7,8 : Xx – літера називається «ексі», читаємо «кс» - «окс Осфорд», слова – «окс», «бокс».
Виконайте посильні завдання уроку 3 у робочому зошиті. Пропишіть літери у зошиті-прописах.
Заняття 14
Тема: Що ти вмієш робити?
Урок підручника: 4, сторінка 97
Вправа 1. Увімкніть аудіододаток. Послухайте та повторіть за диктором. Коли ми питаємо, чи можеш ти це робити, ми кажемо: ‘” Can you swim? “ і відповідаємо “Yes? I can.” , якщо так, і “No, I can’t” , якщо ні.
Вправа 2 – розгляньте малюнки та скажіть, що вміють та не вміють тваринки:
Can the monkey jump? Yes, it can. Can the monkey fly? No, it can’t.
Виконуємо посильні завдання уроку 4 у робочому зошиті.
Заняття 15.
Тема: Літери Y, Z.
Урок підручника: 5, сторінки 98-99
Перегляньте відео – пісеньку про літери:
https://www.youtube.com/watch?v=KThdffor42g або
https://www.youtube.com/watch?v=hq3yfQnllfQ
Увімкніть аудіодаток та прослухайте презентації літер: вправи 1-4.
Якщо такої можливості немає, озвучте:
вправи 1,2: Yy – літера називається «уай», читаємо «й» - «йак йетта», слова – «йак», «йеллоу».
Вправи 3,4: Zz – літера називається «зет», читаємо «з» - «зібре Зельда», слова – «зібре», «зу».
Увімкніть аудіодаток та проспівайте пісеньку про літери, або ж просто назвіть їх.
Сьогодні у нас – свято: ми вивчили всі англійські літери! Ми молодці!
Прослухайте та прочитайте за диктором впр.6,7 ст.99
Виконайте посильні завдання уроку 5 у робочому зошиті. Пропишіть літери у зошиті-прописах.
Заняття 16
Тема: Ходімо до зоопарку!
Урок підручника: 6, сторінка 100
Увімкніть аудіододаток та прослухайте впр.1,2,3. Озвучте:
-How are you? – як ти?
-I am happy. How are you? – я – щасливий. А ти?
-I am sad. – я сумна.
-Let’s go to the zoo! – Давай підемо до зоопарку!
Вправа 5,6 - прочитайте за диктором та самостійно.
Заняття 12
Заняття 17.
Тема: У зоопарку.
Урок підручника: 7, сторінка 101
Порахуйте тваринок у зоопарку та скажіть за зразком: I can see five monkeys! - я можу бачити п’ять мавпочок!
Прочитайте за диктором та самостійно вправи 4 та 5.
Виконайте посильні прави уроку 7 у зошиті. Попрацюйте у прописах.
Заняття 18
Тема: Час історій
Урок підручника 8 ст.102
Вправа 1: увімкніть аудіододаток, прослухайте аудіоурок у вайбері або попросіть батьків прочитати вам історію. Повторіть фрази героїв нашої історії. Пограйте роль королеви, дядька Аптона або Вікі.
Повторіть літери алфавіту на розвороті підручника.
Тема: Підсумковий урок за темою
Урок підручника: 9, сторінка 104-105.
Вправа 1 – повторіть за Смайликом, що вміють на картинках робити, та назвіть самостійно.
Вправа 2 – скажіть, що тварини вміють робити. Скористайтесь зразком.
Вправа 3,4 – розкажіть про настрій діток за зразком.
Вправа 5 – прочитайте за диктором.
Виконайте посильні вправи уроку 9 у робочому зошиті.
Дякую за роботу! |