АНГЛІЙСЬКА МОВА 6 клас Вчитель Країло Оксана Анатоліївна
Шановні батьки, ми з вами починаємо важливу справу – організовуємо дистанційне навчання для наших діток. Перше, що ми маємо пам’ятати – найціннішим є фізичне та емоційне здоров’я дитини. Отож, налаштовуємося на позитив, і, якщо щось не виходить – важкий для дитини матеріал ми опрацюємо разом у школі. Тоді ж перевіримо виконані роботи.
Під час уроку ми встигаємо пограти у декілька ігор, зробити руханку, змінюємо види діяльності. Тому не забувайте про це і тоді, коли керуєте навчанням нашого юного учня. Важливо, щоб заняття відбувалися в першій половині дня, у звичний для навчання час. Перегляд навчального відео є цікавою та корисною формою роботи, проте, якщо швидкість інтернету вам цього не дозволяє, не засмучуйтесь. Не турбуйтесь, ми попрацюємо над цим у школі.
Чекатиму на ваші дзвінки для консультацій з понеділка по п’ятницю, з 9.00 до 14.00. Готові роботи ви також можете зафотографувати та вислати мені у Вайбер, месенджер.
Удачі!
Навчальна тема |
Усні вправи |
Письмові вправи |
Вивчення лексики |
Вивчення граматики |
Тема уроку: Транспорт |
Перегляньте відео та пригадайте назви транспортних засобів: https://www.youtube.com/watch?v=1YGEzlj4HCM Впр. 1,2 ст.105 - прочитай та обери правильне слово, що доповнити речення. Впр. 3 ст.106 – прочитай, переклади та добери малюнки. За потреби скористайся словником підручника або он-лайн словником: https://translate.google.com/?hl=uk#view=home&op=translate&sl=en&tl=uk |
Виконай посильні вправи у робочому зошиті. |
Запиши у словник: вп.1 ст.105, Quite right - абсолютно правий A queue -черга |
|
Тема уроку: У поїзді
|
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=YBRv28DXVUM Прочитай та переклади діалог впр.2 ст.109-110 |
Впр. 6 ст.111 – напиши про свою подорож поїздом, використай наведені вирази |
Hurry up To miss the train – спізнитися на поїзд A seat - місце A compartment - купе A carriage - вагон A sleeping-car – спільний вагон A dining-car – вагон-ресторан Through - через |
Повтори: Іменник, ст.183-185 |
Тема уроку: Лондонський транспорт |
Вправа 3 ст. 113 – прочитай, переклади та виконай тест впр.4 ст.114 Переглянь відео та https://www.youtube.com/watch?v=NGRYhHduX8o |
. |
Впр.1 ст.112 – запиши у словник
|
Повтори: Числівник, ст.188-189 |
Тема уроку: Підсумковий урок за темою «Транспорт» |
Виконай тест онлайн. Для цього перейди за посиланням: https://learningapps.org/3085861 . Натискай на пропуски, обирай один з трьох варіантів. В кінці натисни на блакитний кружечок з галочкою у правому нижньому кутку – отримаєш результат. |
Виконай посильні вправи у робочому зошиті |
Ще раз переглянь відео минулих уроків.
|
Повтори: Займенник, ст.189-190 |
Тема уроку: Лондон – столиця Великобританії |
Впр.2 ст.121 – прочитай та переклади
|
Виконай посильні вправи у робочому зошиті |
Переглянь відео: https://www.youtube.com/watch?v=piIXzRnJ8PM Впр.1ст.120 – добери назви до фото |
Повтори: Present Simple Tense, p.193-195 |
Тема уроку: Подорож Лондоном |
Переглянь відео: А які б місця ти б хотів відвідати? https://www.youtube.com/watch?v=HrJNIUp2izQ I would like to visit the British Museum. |
Впр.5 ст.121 – письмово, обери правильне слово. |
|
Повтори: Past Simple Tense, p.196-197 |
Тема уроку: Лондон: визначні місця |
Переглянь попередні відео до теми. Вправа 3 ст.124-125: прочитай та переклади. Впр.7 ст.126: склади речення за зразком, використай наведені вирази. |
Виконай посильні вправи у робочому зошиті. |
|
To be going to – збиратись/мати намір щось зробити. Переглянь відео: |