АНГЛІЙСЬКА МОВА 6 клас Вчитель Країло Оксана Анатоліївна
Шановні батьки, ми з вами починаємо важливу справу – організовуємо дистанційне навчання для наших діток. Перше, що ми маємо пам’ятати – найціннішим є фізичне та емоційне здоров’я дитини. Отож, налаштовуємося на позитив, і, якщо щось не виходить – важкий для дитини матеріал ми опрацюємо разом у школі. Тоді ж перевіримо виконані роботи.
Під час уроку ми встигаємо пограти у декілька ігор, зробити руханку, змінюємо види діяльності. Тому не забувайте про це і тоді, коли керуєте навчанням нашого юного учня. Важливо, щоб заняття відбувалися в першій половині дня, у звичний для навчання час. Перегляд навчального відео є цікавою та корисною формою роботи, проте, якщо швидкість інтернету вам цього не дозволяє, не засмучуйтесь. Не турбуйтесь, ми попрацюємо над цим у школі.
Чекатиму на ваші дзвінки для консультацій з понеділка по п’ятницю, з 9.00 до 14.00. Готові роботи ви також можете зафотографувати та вислати мені у Вайбер, месенджер.
Удачі!
Навчальна тема
|
Усні вправи
|
Письмові вправи
|
Вивчення лексики
|
Вивчення граматики
|
Тема уроку:
Транспорт
|
Перегляньте відео та пригадайте назви транспортних засобів:
https://www.youtube.com/watch?v=1YGEzlj4HCM
Впр. 1,2 ст.105 - прочитай та обери правильне слово, що доповнити речення.
Впр. 3 ст.106 – прочитай, переклади та добери малюнки. За потреби скористайся словником підручника або он-лайн словником: https://translate.google.com/?hl=uk#view=home&op=translate&sl=en&tl=uk
|
Виконай посильні вправи у робочому зошиті.
|
Запиши у словник: вп.1 ст.105,
Quite right - абсолютно правий
A queue -черга
|
|
Тема уроку:
У поїзді
|
Переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=YBRv28DXVUM
Прочитай та переклади діалог впр.2 ст.109-110
|
Впр. 6 ст.111 – напиши про свою подорож поїздом, використай наведені вирази
|
Hurry up
To miss the train – спізнитися на поїзд
A seat - місце
A compartment - купе
A carriage - вагон
A sleeping-car – спільний вагон
A dining-car – вагон-ресторан
Through - через
|
Повтори:
Іменник, ст.183-185
|
Тема уроку:
Лондонський транспорт
|
Вправа 3 ст. 113 – прочитай, переклади та виконай тест впр.4 ст.114
Переглянь відео та https://www.youtube.com/watch?v=NGRYhHduX8o
|
.
|
Впр.1 ст.112 – запиши у словник
|
Повтори: Числівник, ст.188-189
|
Тема уроку:
Підсумковий урок за темою «Транспорт»
|
Виконай тест онлайн. Для цього перейди за посиланням:
https://learningapps.org/3085861 . Натискай на пропуски, обирай один з трьох варіантів. В кінці натисни на блакитний кружечок з галочкою у правому нижньому кутку – отримаєш результат.
|
Виконай посильні вправи у робочому зошиті
|
Ще раз переглянь відео минулих уроків.
|
Повтори:
Займенник, ст.189-190
|
Тема уроку:
Лондон – столиця Великобританії
|
Впр.2 ст.121 – прочитай та переклади
|
Виконай посильні вправи у робочому зошиті
|
Переглянь відео: https://www.youtube.com/watch?v=piIXzRnJ8PM
Впр.1ст.120 – добери назви до фото
|
Повтори: Present Simple Tense, p.193-195
|
Тема уроку:
Подорож Лондоном
|
Переглянь відео:
А які б місця ти б хотів відвідати?
https://www.youtube.com/watch?v=HrJNIUp2izQ
I would like to visit the British Museum.
|
Впр.5 ст.121 – письмово, обери правильне слово.
|
|
Повтори: Past Simple Tense, p.196-197
|
Тема уроку:
Лондон: визначні місця
|
Переглянь попередні відео до теми.
Вправа 3 ст.124-125: прочитай та переклади.
Впр.7 ст.126: склади речення за зразком, використай наведені вирази.
|
Виконай посильні вправи у робочому зошиті.
|
|
To be going to – збиратись/мати намір щось зробити. Переглянь відео:
https://www.youtube.com/watch?v=Sc5CV5VzMqk
|
|