АНГЛІЙСЬКА МОВА 7 клас Вчитель Країло Оксана Анатоліївна
Шановні батьки, ми з вами починаємо важливу справу – організовуємо дистанційне навчання для наших діток. Перше, що ми маємо пам’ятати – найціннішим є фізичне та емоційне здоров’я дитини. Отож, налаштовуємося на позитив, і, якщо щось не виходить – важкий для дитини матеріал ми опрацюємо разом у школі. Тоді ж перевіримо виконані роботи.
Під час уроку ми встигаємо пограти у декілька ігор, зробити руханку, змінюємо види діяльності. Тому не забувайте про це і тоді, коли керуєте навчанням нашого юного учня. Важливо, щоб заняття відбувалися в першій половині дня, у звичний для навчання час. Перегляд навчального відео є цікавою та корисною формою роботи, проте, якщо швидкість інтернету вам цього не дозволяє, не засмучуйтесь. Не турбуйтесь, ми попрацюємо над цим у школі.
Чекатиму на ваші дзвінки для консультацій з понеділка по п’ятницю, з 9.00 до 14.00. Готові роботи ви також можете зафотографувати та вислати мені у Вайбер, месенджер.
Удачі!
Theme
Тема
|
Vocabulary / Grammar
Словник / Граматика
|
Verbally
Усно
|
Writing
Письмово
|
Extra links
Додаткові посилання
|
VOCABULARY
Вільний час. Жанри кінофільмів. Улюблені фільми.
|
to entertain, entertainment, leisure, to have leisure;
science fiction, comedy, horror, musical, action film, thriller, predictable, gripping, awful, depressing, enjoyable
|
|
|
|
LISTENING
Характеристика улюбленого фільму.
|
plot, title, catchy, spectacular, convincing, fascinating, confusing, opinion, point of view
|
SB pp. 140-142, ex. 1, 2, 3
audio ex. 3
|
SB pp. 140-142, ex. 4, 6
audio ex. 6
|
|
READING
Різні фільми – різні жанри. Місця зйомок. Спецефекти.
|
documentary, romance, adventure movie, brilliant, lead part, sequel, evil, power, teenager,
box Remember – p. 145
|
SB pp. 142-144, ex. 1, 3
|
|
|
GRAMMAR
Відвідування кінотеатру.
|
Reflexive Pronouns –
pp. 146, 199
|
|
SB p. 147, ex. 2, 3
|
Reflexive Pronouns Song - Rockin' English
+lyrics
|
SPEAKING
Театр Шекспіра у Лондоні.
|
action, audience, cast, performance, play, scenery, a stage, to act, to perform, to express, impression, to review
|
|
|
Watch the video. Practise your speaking skills. Do four tasks on the website:
Giving your opinion
To prepare for the next lesson, watch one of the films and cartoons in English:
English Films with subtitles
|
|