Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ. МАТЕМАТИЧНА ГАЛУЗЬ 2 клас Вчитель Заболотна Світлана Володимирівна
Збір, впорядкування, порівняння, групування даних. Виконання математичних завдань на основі зібраних (наявних) даних простих моделей. Зчитування даних з таблиць, піктограм, схем. |
Перетворити побачену інформацію у математичну задачу. |
12.03.2020 |
Розпізнавання серед ситуацій із свого життя тих, що потребують перелічування об’єктів, вимірювання величин, обчислення. Конструювання знайомих площинних та об’ємних геометричних фігур із підручного матеріалу. |
Моделювати геометричні фігури з підручного матеріалу. |
19.03.2020 |
Розпізнавання серед ситуаці із свого життя тих, що потребують перелічування об’єктів, вимірювання величин, обчислення. Створення макетів реальних та уявних об’єктів. |
Розпізнавати істотні, спільні та відміні ознаки об’єктів навколишнього світу. |
02.03.2020 |
Розпізнавання серед ситуацій із свого життя тих, що потребують перелічування об’єктів, вимірювання величин, обчислення. Геометричні обємні фігури, їх розпізнавання та конструювання. |
Моделювати геометричні фігури з підручного матеріалу. |
09.04.2020 |
Визначення часу за годинником. Створення макетів реальних та уявних об’єктів. |
Визначати час з точністю до 5 хвилин. |
16.04.2020 |
Виконання математичних завдань на основі зібраних даних із застосуванням простих моделей. |
Розпізнавати істотні, спільні та відміні ознаки об’єктів навколишнього світу. |
23.04.2020 |
Життєві проблеми, які розв’язуються математичним шляхом з опорою на прості математичні моделі. |
Завдання № 2, с . 26 |
30.04 |
Виконання математичних дій з числами різними способами під час розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах. |
Завдання № 1, с . 42 |
07.05 |
Виконання математичних дій з числами різними способами під час розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах. |
Завдання № 2, с . 82 |
14.05 |
Життєві проблеми, які розв’язуються математичним шляхом. |
Завдання № 4, с . 123 |
21.05 |