Збір, впорядкування, порівняння, групування даних. Виконання математичних завдань на основі зібраних (наявних) даних простих моделей. Зчитування даних з таблиць, піктограм, схем.
|
Перетворити побачену інформацію у математичну задачу.
|
12.03.2020
|
Розпізнавання серед ситуацій із свого життя тих, що потребують перелічування об’єктів, вимірювання величин, обчислення. Конструювання знайомих площинних та об’ємних геометричних фігур із підручного матеріалу.
|
Моделювати геометричні фігури з підручного матеріалу.
|
19.03.2020
|
Розпізнавання серед ситуаці із свого життя тих, що потребують перелічування об’єктів, вимірювання величин, обчислення. Створення макетів реальних та уявних об’єктів.
|
Розпізнавати істотні, спільні та відміні ознаки об’єктів навколишнього світу.
|
02.03.2020
|
Розпізнавання серед ситуацій із свого життя тих, що потребують перелічування об’єктів, вимірювання величин, обчислення. Геометричні обємні фігури, їх розпізнавання та конструювання.
|
Моделювати геометричні фігури з підручного матеріалу.
|
09.04.2020
|
Визначення часу за годинником. Створення макетів реальних та уявних об’єктів.
|
Визначати час з точністю до 5 хвилин.
|
16.04.2020
|
Виконання математичних завдань на основі зібраних даних із застосуванням простих моделей.
|
Розпізнавати істотні, спільні та відміні ознаки об’єктів навколишнього світу.
|
23.04.2020
|
Життєві проблеми, які розв’язуються математичним шляхом з опорою на прості математичні моделі.
|
Завдання № 2, с . 26
|
30.04
|
Виконання математичних дій з числами різними способами під час розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах.
|
Завдання № 1, с . 42
|
07.05
|
Виконання математичних дій з числами різними способами під час розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах.
|
Завдання № 2, с . 82
|
14.05
|
Життєві проблеми, які розв’язуються математичним шляхом.
|
Завдання № 4, с . 123
|
21.05
|