Тема
|
Матеріал для опрацювання
|
Примітка
|
Вплив реклами на вибір продуктів.
|
Орієнтуватись на позначках на упакуванні продуктів харчування.
|
13.03.2020
|
Пам’ятки природи та культури рідної місцевості. Про що може повідомити назва?
|
Описати пам’ятки культури рідної місцевості.
|
|
Можливі загрози з боку людей, правила поведінки. Діяльність служб допомоги в небезпечних ситуаціях та їх інденти- фікація.
|
Написати 2-3 правила безпеки в довкіллі.
|
20.03.2020
|
Кроки для виконання навчальних, ігрових та дослідницьких завдань.
|
Виробити доброчесні правила взаємодії шкільної спільноти.
|
|
Досліджую свої можливості.
|
С. 42-43, опрацювати
|
03.04.2020
|
Походження назви населеного пункту, розташування, славні події з життя громади.
|
Довідатися від старших людей про походження назви села.
|
03.04.2020
|
Активний і пасивний відпочинок.
|
Застосовувати різні способи заняття втоми (гімнастика, дихальні вправи, музика, прогулянка).
|
10.04.2020
|
Видатні історичні особи, відомі земляки.
|
Довідатися від старших людей про відомих земляків.
|
|
Емоції (позитивні і негативні), їх зміни в різних ситуаціях та вплив на організм.
|
Застосовувати різні способи заняття втоми (гімнастика, дихальні вправи, музика, прогулянка).
|
17.042020
|
Подорож як засіб пізнання світу. Способи подорожування.
|
Скласти коротку розповідь про свої зацікавлення.
|
|
Народні традиції, родинні свята і здоров’я.
|
Навести приклади українських національних страв та страв інших країн.
|
24.04.2020
|
Родинні свята і традиції.
|
Описати узвичаєні правила своєї сім’ї.
|
|
Навчання і відпочинок.
|
|
08.05
|
Хто мені друг/ подруга, а хто приятелька.
|
|
|
Ситуації, коли інші потребують допомоги. Важливість добрих учинків для людини.
|
|
15.05
|
Люди – різні, але – рівні.
|
|
|
Правила пішохідного руху. Безпечна поведінка на природі. Безпечні місця для ігор і розваг. Ознаки підозрілих предметів, забутих речей, вибухових пристроїв та зброї.
|
|
22.05
|
Правила поведінки в громадських місцях.
|
|
|