№з/п
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
Примітка
|
1
|
Небезпечні речовини та їх маркування
|
Опрацювати §23, виконати №175
|
13.03
|
2
|
Поширеність та кругообіг Оксисену в природі. Застосування кисню
|
Опрацювати §24, виконати №177
|
18.03
|
3
|
Біологічна роль кисню. Проблема чистого повітря
|
Опрацювати §24, виконати №180
|
20.03
|
4
|
Вода, склад молекули, поширеність в природі
|
Опрацювати §25, виконати №183
|
31.03
|
5
|
Фізичні властивості води
|
Опрацювати §25, виконати №187
|
03.04
|
6
|
Розчин і його компоненти. Вода як розчинник
|
Опрацювати §26, виконати №189
|
08.04
|
8
|
Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини
|
Опрацювати §27, виконати №196
|
10.04
|
9
|
Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини
|
Опрацювати §27, виконати №201, домашній експеримент с.161
|
17.04
|
10
|
Реакції води з оксидами
|
Опрацювати §28, виконати №206
|
22.04
|
11
|
Виявлення лугів і кислот у розчинах
|
Опрацювати §29, виконати №211
|
06.05
|
12
|
Значення води. Кислотні опади
|
Опрацювати §30, виконати №218
|
08.05
|
13
|
Значення водних розчинів для організму людини
|
Опрацювати §30, виконати №219
|
15.05
|
14
|
Проблема чистої води: стан річок в Україні
|
Опрацювати §31, виконати №221
|
20.05
|
15
|
Охорона водойм від забруднення
|
Опрацювати §31, виконати №222
|
22.05
|
16
|
Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах
|
Опрацювати §31, виконати домашній експеримент с.182
|
29.05
|