№з/п
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
Примітка
|
1
|
Оксиди: фізичні властивості, поширеність та застосування
|
Опрацювати §29, виконати №3-5
|
13.03
|
2
|
Хімічні властивості оксидів
|
Опрацювати §30, виконати №9-11
|
16.03
|
3
|
Розрахунки за рівняннями хімічних реакцій
|
Опрацювати §31, виконати №6-8
|
20.03
|
4
|
Основи: фізичні властивості, поширеність та застосування
|
Опрацювати §32, виконати №2-4
|
30.03.
|
5
|
Хімічні властивості лугів і нерозчинних основ
|
Опрацювати §33, виконати №8-10
|
03.04
|
6
|
Кислоти, фізичні властивості, поширеність та застосування
|
Опрацювати §34, виконати №2-4
|
06.04
|
7
|
Хімічні властивості кислот
|
Опрацювати §35, виконати №5-7, домашній експеримент с.189
|
10.04
|
8
|
Ряд активності металів. Реакції заміщення
|
Опрацювати §36, виконати №8-10
|
13.04
|
9
|
Солі, фізичні властивості, поширеність та застосування
|
Опрацювати §37, виконати №2-4
|
17.04
|
10
|
Хімічні властивості солей
|
Опрацювати §38, виконати №7-9
|
20.04
|
11
|
Амфотерні оксиди та гідроксиди
|
Опрацювати §39, виконати №3-5
|
24.04
|
12
|
Способи добування оксидів
|
Опрацювати §40, виконати №8-10
|
27.04
|
13
|
Загальні способи добування кислот, основ, солей
|
Опрацювати §41, виконати №6-8
|
04.05
|
14
|
Генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук
|
Опрацювати §42, виконати №1-3
|
08.05
|
15
|
Генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук
|
Опрацювати §42, виконати №4-6
|
15.05
|
16
|
Генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук
|
Опрацювати §42, виконати №8-10
|
18.05
|
17
|
Розв’язування експериментальних задач
|
Опрацювати §43, виконати №1-3
|
22.05
|
18
|
Розв’язування експериментальних задач
|
Опрацювати §43, виконати №4,5
|
25.05
|
19
|
Розв’язування експериментальних задач
|
Опрацювати §43, виконати №6,7
|
29.05
|