№пп
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
Примітка
|
1
|
Узагальнення вивченого. Лінійна перспектива. Особливості створення багатофігурних композицій. Зображення на площині. Побудова багатофігурної тематичної композиції «Іспанський танок».
|
Побудувати багатофігурну композицію «Іспанський танок»
|
17.03
31.03
|
|
Узагальнення вивченого. Повітряна перспектива. Особливості створення багатофігурних композицій. Зображення на площині. Завершення в кольорі багатофігурної тематичної композиції «Іспанський танок».
|
Завершити в кольорі багатофігурну композицію «Іспанський танок»
|
|
|
Сприйняття мистецтва. Синтетичні види мистецтва: цирк. Зображення на площині. Відтворення пропорційної будови тіла тварин і людей у роботі «Ескіз циркової афіші».
|
Намалювати ескіз циркової афіші.
|
|
|
Сприйняття мистецтва. Синтетичні види мистецтва: театр. Прикладна діяльність. Відтворення пропорційної будови обличчя людини та передавання характеру театрального персонажа в роботі «Ескіз театральної маски за мотивами венеціанського карнавалу»
|
Відтворити пропорційну будову обличчя людини та передати характер театрального персонажа в роботі «Ескіз театральної маски за мотивами венеціанського карнавалу»
|
|
2
|
Сприйняття мистецтва. Синтетичні види мистецтва: кіно. Зображення на площині. Відтворення пропорційної будови людини, передавання образного характеру кіногероя у тематичній композиції «Мій улюблений герой кінофільму»
|
Побудувати пропорційну будову тіла людини «Мій улюблений герой кінофільму»
|
14.04
22.04
28.04
05.05
|
|
Мистецтво писанкарства в Україні. Використання символіки кольорів у процесі декорування «Ескіз великодньої писанки»
|
Виконати декоративну композицію «Ескіз великодньої писанки»
|
|
|
Часові види мистецтва: література. Ілюстрація. Відтворення сюжету та настрою літературного твору в ілюстративній композиції за його мотивами
|
Побудувати ілюстрацію до свого улюбленого літературного твору (побудова)
|
|
|
Часові види мистецтва: література. Ілюстрація. Відтворення сюжету та настрою літературного твору в ілюстративній композиції за його мотивами
|
Завершення в кольорі ілюстрації свого улюбленого літературного твору.
|
|
3
|
Сприйняття мистецтва. Архітектура- мистецтво містобудування. Елементи декору в архітектурі. Конструктивні особливості складної конструктивної форми в графічній композиції «Будинок моєї мрії»
|
Створити графічну композицію «Будинок моєї мрії»
|
13.05
|
|
Сприйняття мистецтва. Часові види мистецтва: музика. Зображення на площині. Відтворення емоційного стану людини у фантазійній творчій роботі «Малюємо музику»
|
Виконати фантазійну творчу роботу «Малюємо музику»
|
19.05
|
|
Узагальнення вивченого. Вікторина «Образотворче мистецтво у культурному просторі»
|
Побудувати ілюстрацію до свого улюбленого літературного твору (побудова)
|
26.05
|
|
Часові види мистецтва: література. Ілюстрація. Відтворення сюжету та настрою літературного твору в ілюстративній композиції за його мотивами
|
Повторити вивчений матеріал.
|
26.05
|