ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО 5 клас Вчитель Сторожук Валентина Анатоліївна
№пп |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Примітка |
1 |
Узагальнення вивченого. Лінійна перспектива. Особливості створення багатофігурних композицій. Зображення на площині. Побудова багатофігурної тематичної композиції «Іспанський танок». |
Побудувати багатофігурну композицію «Іспанський танок» |
17.03 31.03 |
|
Узагальнення вивченого. Повітряна перспектива. Особливості створення багатофігурних композицій. Зображення на площині. Завершення в кольорі багатофігурної тематичної композиції «Іспанський танок». |
Завершити в кольорі багатофігурну композицію «Іспанський танок» |
|
|
Сприйняття мистецтва. Синтетичні види мистецтва: цирк. Зображення на площині. Відтворення пропорційної будови тіла тварин і людей у роботі «Ескіз циркової афіші». |
Намалювати ескіз циркової афіші. |
|
|
Сприйняття мистецтва. Синтетичні види мистецтва: театр. Прикладна діяльність. Відтворення пропорційної будови обличчя людини та передавання характеру театрального персонажа в роботі «Ескіз театральної маски за мотивами венеціанського карнавалу» |
Відтворити пропорційну будову обличчя людини та передати характер театрального персонажа в роботі «Ескіз театральної маски за мотивами венеціанського карнавалу» |
|
2 |
Сприйняття мистецтва. Синтетичні види мистецтва: кіно. Зображення на площині. Відтворення пропорційної будови людини, передавання образного характеру кіногероя у тематичній композиції «Мій улюблений герой кінофільму» |
Побудувати пропорційну будову тіла людини «Мій улюблений герой кінофільму» |
14.04 22.04 28.04 05.05 |
|
Мистецтво писанкарства в Україні. Використання символіки кольорів у процесі декорування «Ескіз великодньої писанки» |
Виконати декоративну композицію «Ескіз великодньої писанки» |
|
|
Часові види мистецтва: література. Ілюстрація. Відтворення сюжету та настрою літературного твору в ілюстративній композиції за його мотивами |
Побудувати ілюстрацію до свого улюбленого літературного твору (побудова) |
|
|
Часові види мистецтва: література. Ілюстрація. Відтворення сюжету та настрою літературного твору в ілюстративній композиції за його мотивами |
Завершення в кольорі ілюстрації свого улюбленого літературного твору. |
|
3 |
Сприйняття мистецтва. Архітектура- мистецтво містобудування. Елементи декору в архітектурі. Конструктивні особливості складної конструктивної форми в графічній композиції «Будинок моєї мрії» |
Створити графічну композицію «Будинок моєї мрії»
|
13.05
|
|
Сприйняття мистецтва. Часові види мистецтва: музика. Зображення на площині. Відтворення емоційного стану людини у фантазійній творчій роботі «Малюємо музику» |
Виконати фантазійну творчу роботу «Малюємо музику» |
19.05
|
|
Узагальнення вивченого. Вікторина «Образотворче мистецтво у культурному просторі» |
Побудувати ілюстрацію до свого улюбленого літературного твору (побудова) |
26.05
|
|
Часові види мистецтва: література. Ілюстрація. Відтворення сюжету та настрою літературного твору в ілюстративній композиції за його мотивами |
Повторити вивчений матеріал. |
26.05 |