ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО 7 клас Вчитель Сторожук Валентина Анатоліївна
№пп |
Тема уроку |
Завдання |
Примітка |
1 |
Сприйняття мистецтва. Ландшафтний дизайн як засіб організації середовища. Зображення на площині. Створення ескізу дизайн – проекту дитячого або спортивного майданчика(побудова) |
Створити ескіз дизайн – проекту дитячого або спортивного майданчика(побудова) |
18.03 01.04 |
|
Сприйняття мистецтва. Ландшафтний дизайн як засіб організації середовища. Зображення на площині. Створення ескізу дизайн – проекту дитячого або спортивного майданчика(завершення ву кольорі) |
Завершити в кольорі ескіз дизайн – проекту дитячого або спортивного майданчика |
|
|
Сприйняття мистецтва. Сучасний дизайн та імідж людини. Зображення на площині. Створення власного ескізу шкільного рюкзака. |
Створити власний ескіз шкільного рюкзака. |
|
|
Сприйняття мистецтва. Монограма- літери що говорять про тебе. Зображення на площині. Розробка ескізу власної монограми |
Створити ескіз власної монограми(намалювати першу букву свого імені та цікаво оздобити ) |
|
2 |
Сприйняття мистецтва. Ландшафтний дизайн як засіб організації середовища. Зображення на площині. Створення ескізу дизайн – проекту дитячого або спортивного майданчика(побудова) |
Створити ескіз дизайн – проекту дитячого або спортивного майданчика(побудова) |
01.04 08.04 23.04 04.05 |
|
Сприйняття мистецтва. Ландшафтний дизайн як засіб організації середовища. Зображення на площині. Створення ескізу дизайн – проекту дитячого або спортивного майданчика(завершення ву кольорі) |
Завершити в кольорі ескіз дизайн – проекту дитячого або спортивного майданчика |
|
|
Сприйняття мистецтва. Сучасний дизайн та імідж людини. Зображення на площині. Створення власного ескізу шкільного рюкзака. |
Створити власний ескіз шкільного рюкзака. |
|
|
Сприйняття мистецтва. Монограма- літери що говорять про тебе. Зображення на площині. Розробка ескізу власної монограми |
Створити ескіз власної монограми(намалювати першу букву свого імені та цікаво оздобити ) |
|
3 |
Сприйняття мистецтва. Дизайн одягу в житті людини. Розробка ескізу модного та зручного учнівського вбрання. Завершення в кольорі. |
Розробка ескізу модного та зручного учнівського вбрання. Завершення в кольорі. |
06.05
|
|
Сприйняття мистецтва. Стиль – забаганка дизайнера чи поклик душі? Створення дизайн- проекту «Традиційні українські народні мотиви у сучасній моді» Завершення в кольорі. |
Створити дизайн- проект «Традиційні українські народні мотиви у сучасній моді» Завершення в кольорі. |
20.05
|
|
Сприйняття мистецтва. Зачіска – краса і стиль, що створює дизайнер. Створення ескізу модної зачіски для себе, для когось із своїх друзів. |
Створення ескізу модної зачіски для себе, для когось із своїх друзів. |
27.05
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу виконання підсумкової творчої роботи «Створюємо власний імідж» (побудова) Завершення в кольорі. |
Створити ескіз власної монограми(намалювати першу букву свого імені та цікаво оздобити ) |
29.05 |