№пп
|
Тема уроку
|
Завдання
|
Примітка
|
1
|
Сприйняття мистецтва. Ландшафтний дизайн як засіб організації середовища. Зображення на площині. Створення ескізу дизайн – проекту дитячого або спортивного майданчика(побудова)
|
Створити ескіз дизайн – проекту дитячого або спортивного майданчика(побудова)
|
18.03
01.04
|
|
Сприйняття мистецтва. Ландшафтний дизайн як засіб організації середовища. Зображення на площині. Створення ескізу дизайн – проекту дитячого або спортивного майданчика(завершення ву кольорі)
|
Завершити в кольорі ескіз дизайн – проекту дитячого або спортивного майданчика
|
|
|
Сприйняття мистецтва. Сучасний дизайн та імідж людини. Зображення на площині. Створення власного ескізу шкільного рюкзака.
|
Створити власний ескіз шкільного рюкзака.
|
|
|
Сприйняття мистецтва. Монограма- літери що говорять про тебе. Зображення на площині. Розробка ескізу власної монограми
|
Створити ескіз власної монограми(намалювати першу букву свого імені та цікаво оздобити )
|
|
2
|
Сприйняття мистецтва. Ландшафтний дизайн як засіб організації середовища. Зображення на площині. Створення ескізу дизайн – проекту дитячого або спортивного майданчика(побудова)
|
Створити ескіз дизайн – проекту дитячого або спортивного майданчика(побудова)
|
01.04
08.04
23.04
04.05
|
|
Сприйняття мистецтва. Ландшафтний дизайн як засіб організації середовища. Зображення на площині. Створення ескізу дизайн – проекту дитячого або спортивного майданчика(завершення ву кольорі)
|
Завершити в кольорі ескіз дизайн – проекту дитячого або спортивного майданчика
|
|
|
Сприйняття мистецтва. Сучасний дизайн та імідж людини. Зображення на площині. Створення власного ескізу шкільного рюкзака.
|
Створити власний ескіз шкільного рюкзака.
|
|
|
Сприйняття мистецтва. Монограма- літери що говорять про тебе. Зображення на площині. Розробка ескізу власної монограми
|
Створити ескіз власної монограми(намалювати першу букву свого імені та цікаво оздобити )
|
|
3
|
Сприйняття мистецтва. Дизайн одягу в житті людини. Розробка ескізу модного та зручного учнівського вбрання.
Завершення в кольорі.
|
Розробка ескізу модного та зручного учнівського вбрання.
Завершення в кольорі.
|
06.05
|
|
Сприйняття мистецтва. Стиль – забаганка дизайнера чи поклик душі? Створення дизайн- проекту «Традиційні українські народні мотиви у сучасній моді» Завершення в кольорі.
|
Створити дизайн- проект «Традиційні українські народні мотиви у сучасній моді»
Завершення в кольорі.
|
20.05
|
|
Сприйняття мистецтва. Зачіска – краса і стиль, що створює дизайнер. Створення ескізу модної зачіски для себе, для когось із своїх друзів.
|
Створення ескізу модної зачіски для себе, для когось із своїх друзів.
|
27.05
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу виконання підсумкової творчої роботи «Створюємо власний імідж» (побудова)
Завершення в кольорі.
|
Створити ескіз власної монограми(намалювати першу букву свого імені та цікаво оздобити )
|
29.05
|