УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА 5 клас Вчитель Сторожук Вікторія Миколаївна
№ |
Тема |
Завдання |
Дата |
1 |
Т. Шевченко. «Садок вишневий коло хати». Художня реальність, створення уявного митця за допомогою засобів образної мови |
Читати ст. 196-197 Вивчити напам’ять поезію Т. Шевченка «Садок вишневий коло» ст.197 |
12.03.20 |
2 |
П. Тичина. Коротко про поета і край, де він народився. «Не бував ти у наших краях!» |
Читати ст. 199-200. Виразне читання поезії П. Тичини «Не бував ти у наших краях!» Знайти в інтернеті розгорнуту біографію поета, та в хронологічному порядку записати в зошит (дата – що відбувалося, що написав, де побував…) |
16.03.2018.03.20 |
3 |
Павло Тичина. «Гаї шумлять…», «Блакить мою душу обвіяла…». Майстерне відтворення краси природи, вираження життєрадісності, патріотичних почуттів засобами художнього слова. Мелодійність віршів П. Тичини |
Прочитати ст. 200-201 Виконати завдання 1-3, 11-12 (ст. 201-202) Вивчіть напам’ять один вірш П. Тичини (на власний вибір). |
19.03.2030.03.20 |
4 |
Є. Гуцало. Основні відомості про письменника. Вічне протистояння добра і зла – наскрізна тема світового мистецтва. Порушення цієї теми в оповіданні «Лось» |
Ознайомитися із біографією Є. Гуцала Прочитати ст. 203-207 |
01.04.20
|
5 |
Є. Гуцало. «Лось». Співчуття, милосердя – шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань |
Прочитати ст. 207-210 Виконати завдання 1-3 (ст. 210-211) |
02.04.20 |
6 |
Урок мовленнєвого розвитку. Складання портрета літературного героя |
Скласти портрет літературного двох літературних героїв на вибір з будь-якого прочитаного твору |
06.04.20 08.04.20 |
7 |
М. Рильський. Основні відомості про поета. Краса рідної природи й відтворення її поетом засобами поетичної мови. «Дощ» |
Ознайомитися з біографією письменника. Читати ст. 212-213 |
09.04.20 |
8 |
М. Рильський. Єдність людини і природи, зв’язок між станом людської душі та довкілля. «Осінь маляр із палітрою пишною…» |
Читати ст. 213-214. Виконати завдання 1-3. Вивчити вірш напам’ять (на вибір) |
13.04.20. 15.04.20 |
9 |
Урок літератури рідного краю. Цікаві твори письменників-земляків |
Знайти твори письменників-земляків. Написати короткий переказ до одного з твору |
16.04.20 22.04.20 |
10 |
Г. Тютюнник. Коротко про письменника. «Дивак». Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини. Паралельність і єдність двох світів – природи й людини, зображених в оповіданні |
Ознайомитися з біографією письменника. Записати основне в зошит. Читати ст. 215-218. |
23.04.20. 27.04.20 |
11 |
Г. Тютюнник. «Дивак». Точність і лаконізм описів природи. Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, уміння фантазувати, уявляти. Гідна поведінки Олеся як позиція особистості. |
Продовжити читати ст. 219-222. Виконати завдання 1-3, 5,7,10. |
29.04.20. 30.04.20 |
12 |
Урок позакласного читання. Сучасні твори про історичне минуле. Оксана Сенатович. «Малий віз» |
Прочитати твір, та біографію письменниці. Скласти план до прочитаного. |
04.05.20. 06.05.20 |
13 |
Микола Вінграновський. «Сіроманець» - захопливий й драматична історія про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи. |
Ознайомитися з письменником. Коротко записати в зошит основні дати. Читати ст. 223-228. Скласти план до прочитаного |
07.05.20 13.05.20 |
14 |
Микола Вінграновський. «Сіроманець». Гуманізм повісті |
Продовжити читати ст. 229-235. Виконати завдання 1-10 ст. 235-236. Записати короткий словник з невідомих слів, які зустрілись під час прочитання. |
14.05.20 18.05.20 |
15 |
Микола Вінграновський. «Сіроманець». Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції |
Продовжити читати ст. 236-248. Виконати завдання 1-10 ст. 248-249. |
20.05.20 21.05.20 |
16 |
Микола Вінграновський. «Сіроманець». Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції |
Виконати письмово в зошиті завдання 11-12, та знайти прислів’я та приказки про вовка, випишіть їх у зошит. Які з них близькі до вчинків і характеру Сіроманця, а які — ні? |
25.05.20
|
17 |
Твори, що вивчались упродовж року 1 викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлень. |
Переглянути прочитані твори протягом року. Вибрати один який найбільше зацікавив, і письмово дати відповідь на питання: Чим і чому подобається цей твір? Що викликало зацікавлення, суперечки чи роздуми? |
27.05.20 28.05.20 |