№
|
Тема
|
Завдання
|
Дата
|
1
|
Т. Шевченко. «Садок вишневий коло хати». Художня реальність, створення уявного митця за допомогою засобів образної мови
|
Читати ст. 196-197
Вивчити напам’ять поезію Т. Шевченка «Садок вишневий коло» ст.197
|
12.03.20
|
2
|
П. Тичина. Коротко про поета і край, де він народився. «Не бував ти у наших краях!»
|
Читати ст. 199-200.
Виразне читання поезії П. Тичини «Не бував ти у наших краях!»
Знайти в інтернеті розгорнуту біографію поета, та в хронологічному порядку записати в зошит (дата – що відбувалося, що написав, де побував…)
|
16.03.2018.03.20
|
3
|
Павло Тичина. «Гаї шумлять…», «Блакить мою душу обвіяла…». Майстерне відтворення краси природи, вираження життєрадісності, патріотичних почуттів засобами художнього слова. Мелодійність віршів П. Тичини
|
Прочитати ст. 200-201
Виконати завдання 1-3, 11-12 (ст. 201-202)
Вивчіть напам’ять один вірш П. Тичини (на власний вибір).
|
19.03.2030.03.20
|
4
|
Є. Гуцало. Основні відомості про письменника. Вічне протистояння добра і зла – наскрізна тема світового мистецтва. Порушення цієї теми в оповіданні «Лось»
|
Ознайомитися із біографією Є. Гуцала
Прочитати ст. 203-207
|
01.04.20
|
5
|
Є. Гуцало. «Лось». Співчуття, милосердя – шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань
|
Прочитати ст. 207-210
Виконати завдання 1-3 (ст. 210-211)
|
02.04.20
|
6
|
Урок мовленнєвого розвитку. Складання портрета літературного героя
|
Скласти портрет літературного двох літературних героїв на вибір з будь-якого прочитаного твору
|
06.04.20
08.04.20
|
7
|
М. Рильський. Основні відомості про поета. Краса рідної природи й відтворення її поетом засобами поетичної мови. «Дощ»
|
Ознайомитися з біографією письменника. Читати ст. 212-213
|
09.04.20
|
8
|
М. Рильський. Єдність людини і природи, зв’язок між станом людської душі та довкілля. «Осінь маляр із палітрою пишною…»
|
Читати ст. 213-214. Виконати завдання 1-3. Вивчити вірш напам’ять (на вибір)
|
13.04.20.
15.04.20
|
9
|
Урок літератури рідного краю. Цікаві твори письменників-земляків
|
Знайти твори письменників-земляків. Написати короткий переказ до одного з твору
|
16.04.20
22.04.20
|
10
|
Г. Тютюнник. Коротко про письменника. «Дивак». Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини. Паралельність і єдність двох світів – природи й людини, зображених в оповіданні
|
Ознайомитися з біографією письменника. Записати основне в зошит. Читати ст. 215-218.
|
23.04.20.
27.04.20
|
11
|
Г. Тютюнник. «Дивак». Точність і лаконізм описів природи. Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, уміння фантазувати, уявляти. Гідна поведінки Олеся як позиція особистості.
|
Продовжити читати ст. 219-222. Виконати завдання 1-3, 5,7,10.
|
29.04.20.
30.04.20
|
12
|
Урок позакласного читання. Сучасні твори про історичне минуле. Оксана Сенатович. «Малий віз»
|
Прочитати твір, та біографію письменниці. Скласти план до прочитаного.
|
04.05.20.
06.05.20
|
13
|
Микола Вінграновський. «Сіроманець» - захопливий й драматична історія про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи.
|
Ознайомитися з письменником. Коротко записати в зошит основні дати. Читати ст. 223-228. Скласти план до прочитаного
|
07.05.20
13.05.20
|
14
|
Микола Вінграновський. «Сіроманець». Гуманізм повісті
|
Продовжити читати ст. 229-235. Виконати завдання 1-10 ст. 235-236. Записати короткий словник з невідомих слів, які зустрілись під час прочитання.
|
14.05.20
18.05.20
|
15
|
Микола Вінграновський. «Сіроманець». Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції
|
Продовжити читати ст. 236-248. Виконати завдання 1-10 ст. 248-249.
|
20.05.20
21.05.20
|
16
|
Микола Вінграновський. «Сіроманець». Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції
|
Виконати письмово в зошиті завдання 11-12, та знайти прислів’я та приказки про вовка, випишіть їх у зошит.
Які з них близькі до вчинків і характеру Сіроманця, а які — ні?
|
25.05.20
|
17
|
Твори, що вивчались упродовж року 1 викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлень.
|
Переглянути прочитані твори протягом року. Вибрати один який найбільше зацікавив, і письмово дати відповідь на питання: Чим і чому подобається цей твір? Що викликало зацікавлення, суперечки чи роздуми?
|
27.05.20
28.05.20
|