№
|
Тема
|
Завдання
|
Дата
|
1
|
Марина Павленко. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Казкове і реалістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий у ній.
|
Ознайомитися з біографією Марина Павленко. Читати твір «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських» ст. 212-226
Виконати завдання 1-3.
|
12.03.20
|
2
|
Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного. Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині.
|
Продовжити читати твір «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських» ст. 227-241
Виконати завдання 1-3, ст. 231-232, 241-242
|
19.03.20
|
3
|
Любов Пономаренко «Гер переможений». Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності.
|
Ознайомитися з біографією Любов Пономаренко. Прочитати ст.243-245
|
01.04.20
|
4
|
Особливості художніх засобів новели (Роль деталей, поєднання різних часових площин тощо)
|
Опрацювати ст.245.
Виконати завдання 1-12 на ст.245-246
|
02.04.20
|
5
|
Урок позакласного читання. Степан Васильченко «Приблуда»
|
Віднайти в інтернеті даний твір, прочитати, зробити короткий план, вміти переказувати зміст
|
09.04.20
|
6
|
Література рідного краю Поезія письменників рідного краю
|
Ознайомитися з поезією письменників рідного краю. Виразно читати, виділяти художні засоби.
|
15.04.20
|
7
|
Олег Ольжич – поет національного героїзму, лицар духу.
Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним словом . Ідея оптимізму і життєлюбства в творах. Моральний заповіт нащадкам «Господь багатий нас благословив».
|
Ознайомитися із біографією письменника ст. 247. Основне занотувати в зошит. Читання поезії ст 247. Знайти ідею оптимізму і життєлюбства в творі.
|
16.04.20
|
8
|
Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловленні образним словом. Ідея оптимізму і життєлюбства в творах. Моральний заповіт нащадкам «Захочеш – і будеш…»
|
Читання поезії ст. 247-249. Виконання тестових завдань.
|
23.04.20
|
9
|
Олена Теліга – поет національного героїзму, лицар духу. Вірш «Сучасникам» як моральний заповіт нащадкам.
|
Ознайомлення з біографією ст. 250. Основне занотувати в зошит. Читання поезії ст 250- 251
|
29.04.20
|
10
|
Ідея оптимізму і життєлюбства через художнє слово. Поезія «Радість».
|
Читання поезії 251-253. Визначити ідею оптимізму і життєлюбства поезії. (слова що підтверджують ідею записати в зошит)
|
30.04.20
|
11
|
Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Повість про пригоди українського силача, який став чемпіоном Чехословаччини та Європи з кількох видів спорту, об’їздив пів світу, здобувши безліч перемог.
|
Ознайомлення з автором. Читання твору ст. 254- 261. Скласти план до одного розділу (на вибір).
|
07.05.20
|
12
|
Іван Сила – утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості.
|
Продовження читання твору ст. 262-269. Виконання тестів після прочитаних розділів.
|
13.05.20
|
13
|
Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність.
|
Читання ст. 270-278. Визначення добра і зла, справжньої дружби і любові, чесноті і підступності. Виконати завдання 1-3, ст 278
|
14.05.20
|
14
|
Андрій Малишко. Відомий український поет і його пісні, що стали народними. Оспівування любові до матері, її щирих почуттів до своєї дитини. Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті, ліризм поезій «Пісня про рушник»
|
Ознайомлення з біографією. Записати основне в зошит. Читати ст. 279-280. Вивчити вірш (На вибір)
|
21.05.20
|
15
|
Патріотизм почуття, найвищі духовні цінності у вірші «Чому, сказати, й сам не знаю…». Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті, ліризм поезії.
|
Читати ст. 281-282. В зошиті записати враження від прочитаного.
|
27.05
|
16
|
Література рідного краю. Поезії письменників рідного краю, що стали піснями.
|
Читання поезії письменників рідного краю, в зошиті записати Автор – назву поезії – основну думку та ідею.
|
28.05
|