УКРАЇНСЬКА МОВА 4 клас Вчитель Вавшко Галина Володимирівна
№ з/п |
Тема |
Матеріал для опрацювання |
Примітка |
1 |
Часи дієслова. |
С. 143-145, вивчити правило. Виконати письмово вправи 284, 285. Підготовка до ДПА |
12.03 |
2 |
Змінювання дієслів за часами і числами |
С. 145-158. Опрацювати усно вправи 290, 296, 299, 302, 306, 310. Виконати письмово вправи 288, 303. Підготовка до ДПА |
16.03 |
3 |
Дієслова на –ся . Закріплення правопису не з дієсловами. |
С. 160-162. Вправа 315 (усно), вправи 316, 318 (письмово). Підготовка до ДПА |
17.03 |
4 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. |
Скласти поради «Як захиститися від коронавірусу». (Переглянути відео «Як захиститися від коронавірусу» https://www.youtube.com/watch?time_continue=15&v=EmMD0qkUFPs&feature=emb_logo |
18.03 |
5 |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу. |
С. 163-164. Виконати письмово вправи 319, 322. Усно дати відповіді на питання с. 164. Переглянути відео про дієслово https://www.youtube.com/watch?v=QCuFm4RKRF4. Підготовка до ДПА |
19.03 |
6 |
Поняття про прислівник як частину мови. Незмінюваність – основна граматична ознака прислівників |
С. 165-167, вивчити правило. Вправи 325, 328, 334 (письмово). Підготовка до ДПА |
30.03 |
7 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. |
Вправа 309( скласти продовження казки). Підготовка до ДПА |
01.04 |
8 |
Прислівники близькі і протилежні за значенням. Практичне ознайомлення з правописом найуживаніших прислівників. |
С. 167-170, вивчити правило. Вправи 330, 334 (письмово). Підготовка до ДПА |
02.04 |
9 | Поширення речень прислівниками | С. 170. Виконати вправи 334, 335. Перегляд відеоуроків. | 06.04 |
10 | Однорідні члени речення виражені прислівниками |
С. 171-172. Виконати вправи 337, 338. Перегляд відеоуроків |
08.04, 09.04 |
11 | Роль прислівників у художніх і науково-популярних текстах |
С. 172-173. Виконати вправи 339, 341. Перегляд відеоуроків. |
13.04, 14.04 |
12 | Урок розвитку зв’язного мовлення. |
Скласти розповідь про те, як треба поводитися в гостях. |
15.04 |
13 | Правопис найуживаніших прислівників |
С. 173 – 174. Виконати вправи 344, 345. Перегляд відеоуроків. |
16.04 |
14 | Узагальнення вивченого матеріалу |
С. 175. Виконати вправи 346, 347 . Перегляд відеоуроків. |
21.04 |
15 | Повторення вивченого матеріалу. Виконання творчих завдань |
С. 176. Виконати вправи 348,349. Перегляд відеоуроків. |
22.04 |
16 | Повторення вивченого матеріалу. Виконання творчих завдань | С. 176. Виконати вправу 350. Повторити теми «Дієслово» та «Прислівник». Підготуватись до підсумкової перевірки | 23.04 |
17 | Творче застосування знань, умінь, способів діяльності в нових ситуаціях | Повторити тему «Текст», с. 12 - 27. Виконати вправу 23. Перегляд відеоуроків. | 27.04 |
18 | Урок розвитку зв’язного мовлення. Висловлювання власної думки на прочитаний твір у письмовій формі | Скласти письмове висловлювання про прочитаний твір. Перегляд відеоуроків. | 28.04 |
19 | Виконання творчих завдань. Перевірка й самоперевірка усних висловлювань і письмових робіт | Повторити тему «Речення», с. 28 – 39. Виконати вправу 60. Перегляд відеоуроків. | 29.04 |
20 | Повторення вивченого матеріалу | Повторити тему «Речення», с. 28 – 39. Виконати вправу 69. | 30.04 |
21 | Підсумкова перевірка. Диктант | Перегляд відеоуроків. | 04.05 |
22 | Виконання творчих завдань |
Повторити тему «Слово. Значення слова», с. 40 – 44. Виконати вправу 83. Перегляд відеоуроків. |
05.05 |
23 | Виконання творчих завдань. Перевірка й самоперевірка усних висловлювань і письмових робіт |
Повторити тему «Іменник», с. 45 – 50. Виконати вправу 91. Перегляд відеоуроків. |
06.05 |
24 | Урок розвитку зв’язного мовлення. Творче есе на вільну тему | Скласти письмове висловлювання на тему «Якби я був (була) чарівником, я б…»» | 07.05 |