№ з/п
|
Тема
|
Матеріал для опрацювання
|
Примітка
|
1
|
Часи дієслова.
|
С. 143-145, вивчити правило. Виконати письмово вправи 284, 285. Підготовка до ДПА
|
12.03
|
2
|
Змінювання дієслів за часами і числами
|
С. 145-158. Опрацювати усно вправи 290, 296, 299, 302, 306, 310. Виконати письмово вправи 288, 303. Підготовка до ДПА
|
16.03
|
3
|
Дієслова на –ся . Закріплення правопису не з дієсловами.
|
С. 160-162. Вправа 315 (усно), вправи 316, 318 (письмово). Підготовка до ДПА
|
17.03
|
4
|
Урок розвитку зв’язного мовлення.
|
Скласти поради «Як захиститися від коронавірусу». (Переглянути відео «Як захиститися від коронавірусу»
https://www.youtube.com/watch?time_continue=15&v=EmMD0qkUFPs&feature=emb_logo
|
18.03
|
5
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.
|
С. 163-164. Виконати письмово вправи 319, 322. Усно дати відповіді на питання с. 164. Переглянути відео про дієслово
https://www.youtube.com/watch?v=QCuFm4RKRF4. Підготовка до ДПА
|
19.03
|
6
|
Поняття про прислівник як частину мови. Незмінюваність – основна граматична ознака прислівників
|
С. 165-167, вивчити правило. Вправи 325, 328, 334 (письмово). Підготовка до ДПА
|
30.03
|
7
|
Урок розвитку зв’язного мовлення.
|
Вправа 309( скласти продовження казки). Підготовка до ДПА
|
01.04
|
8
|
Прислівники близькі і протилежні за значенням. Практичне ознайомлення з правописом найуживаніших прислівників.
|
С. 167-170, вивчити правило. Вправи 330, 334 (письмово). Підготовка до ДПА
|
02.04
|
9 |
Поширення речень прислівниками |
С. 170. Виконати вправи 334, 335. Перегляд відеоуроків. |
06.04 |
10 |
Однорідні члени речення виражені прислівниками |
С. 171-172. Виконати вправи 337, 338. Перегляд відеоуроків
|
08.04, 09.04 |
11 |
Роль прислівників у художніх і науково-популярних текстах |
С. 172-173. Виконати вправи 339, 341. Перегляд відеоуроків.
|
13.04, 14.04 |
12 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. |
Скласти розповідь про те, як треба поводитися в гостях.
|
15.04 |
13 |
Правопис найуживаніших прислівників |
С. 173 – 174. Виконати вправи 344, 345. Перегляд відеоуроків.
|
16.04 |
14 |
Узагальнення вивченого матеріалу |
С. 175. Виконати вправи 346, 347 . Перегляд відеоуроків.
|
21.04 |
15 |
Повторення вивченого матеріалу. Виконання творчих завдань |
С. 176. Виконати вправи 348,349. Перегляд відеоуроків.
|
22.04 |
16 |
Повторення вивченого матеріалу. Виконання творчих завдань |
С. 176. Виконати вправу 350. Повторити теми «Дієслово» та «Прислівник». Підготуватись до підсумкової перевірки |
23.04 |
17 |
Творче застосування знань, умінь, способів діяльності в нових ситуаціях |
Повторити тему «Текст», с. 12 - 27. Виконати вправу 23. Перегляд відеоуроків. |
27.04 |
18 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Висловлювання власної думки на прочитаний твір у письмовій формі |
Скласти письмове висловлювання про прочитаний твір. Перегляд відеоуроків. |
28.04 |
19 |
Виконання творчих завдань. Перевірка й самоперевірка усних висловлювань і письмових робіт |
Повторити тему «Речення», с. 28 – 39. Виконати вправу 60. Перегляд відеоуроків. |
29.04 |
20 |
Повторення вивченого матеріалу |
Повторити тему «Речення», с. 28 – 39. Виконати вправу 69. |
30.04 |
21 |
Підсумкова перевірка. Диктант |
Перегляд відеоуроків. |
04.05 |
22 |
Виконання творчих завдань |
Повторити тему «Слово. Значення слова», с. 40 – 44. Виконати вправу 83. Перегляд відеоуроків.
|
05.05 |
23 |
Виконання творчих завдань. Перевірка й самоперевірка усних висловлювань і письмових робіт |
Повторити тему «Іменник», с. 45 – 50. Виконати вправу 91.
Перегляд відеоуроків.
|
06.05 |
24 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Творче есе на вільну тему |
Скласти письмове висловлювання на тему «Якби я був (була) чарівником, я б…»» |
07.05 |