№
|
Тема
|
Завдання
|
Дата
|
1
|
Відмінювання дробових і збірних кількісних числівників.
|
Опрацювати § 55, ст. 175-176
Виконати вправи 465, 466, 468, 469, 470; 467 (усно, за бажанням записати)
|
12.03.20
13.03.20
|
2
|
Відмінювання порядкових числівників. Написання разом порядкових числівників з – тисячний.
|
Опрацювати §56, ст. 177-178
Виконати вправи 474 (2 групи), 475, 476, 478, 479.
|
16.03.20
18.03.20
|
3
|
Узгодження числівників з іменниками
|
Опрацювати §57, ст. 182. Виконати вправи 484, 487,488,489, 490, 492.
|
19.03.2020.03.20
|
4
|
Відмінювання порядкових числівників (система вправ)
|
Повторити § 55-57
Виконати вправу, 493, 494, 497.
|
30.03.20
|
5
|
Правильне вживання числівників на позначення дат і часу
|
Опрацювати ст.179.
Виконати письмово вправи 480, 481, 482,483.
|
01.04.20
|
6
|
Творення числівників. Морфологічний розбір числівника як частини мови.
|
Опрацювати розбір числівника як частини мови. на ст. 180-181,. Виконати вправу 496 (числівники розібрати за зразком розбору),
Опрацювати схему на ст.184
Виконати вправи 497,500.
|
02.04.20
03.04.20
|
7
|
Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди займенників за значенням
|
Опрацювати § 59 (звернути увагу на таблицю розрядів займенників ст. 191). Виконати вправи 503, 504, 505,506
|
06.04.20
08.04.20
|
8
|
Розряди займенників за значенням
|
Повторити §59 (таблицю). З кожним займенником з таблиці скласти речення.
|
9.04.20.
10.04.20
|
9
|
Особові займенники. Зворотній займенник себе.
|
Опрацювати § 60. Виконати вправи 508, 509, 510, 511; 512, 513, 515, 516
|
13.04.20
15.05.20
|
10
|
РМ. № 20. Підготовка до написання твору розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників на тему: «У чому полягає гідність людини»
|
На сайті https://zno.if.ua/?p=977 ознайомитися з побудовою твору розповіді. Основні елементи занотувати в зошит. Скласти план написання для майбутнього твору на тему: «У чому полягає гідність людини».
|
16.04.20.
17.04.20
|
11
|
РМ. № 21. Твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників на тему: «У чому полягає гідність людини»
|
Написати твір попередньо підготовившись на тему: «У чому полягає гідність людини»
|
22.04.20
|
12
|
Питальні та відносні займенники, їх відмінювання.
|
Опрацювати § 61, виконати вправи 518,519, 520,521;
Повторити § 61, вправи 522, 523,524 Письмово усі)
|
23.04.20.24.04.20
|
13
|
Присвійні, вказівні й означальні займенники. Приставний н у формах особових і вказівних займенників.
|
Опрацювати § 63, виконати вправи 526, 527, 528, 529, 530;
Повторити § 63, вправи 531, 533, 534,535
|
27.04.20
29.04.20
|
14
|
Перехід з однієї частини мови в іншу (займенника в іменник і частку, числівника й прикметника в займенник).
|
Опрацювати § 64, виконати вправи 538 (два займенники) 539, 540.
Повторити § 64, вправи 541,542, 544.
|
30.04.20
|
15
|
Уживання займенників для зв’язку речень у тексті.
РМ. № 22. Навчальне аудіювання тексту
|
Виписати з художніх творів по 2 речення з вивченими розрядами займенника (особові, зворотний, питальні, відносні, присвійні, вказівні й означальні). Підкреслити ці займенники як члени речення
|
04.05.20
06.05.20
|
16
|
Диктант № 2. Контрольне аудіювання
|
Попрактикуватися у написанні диктантів.
Диктувати 4 диктанти з сайту http://scool23.ucoz.ru/6_klas/mova/kontrol_robota/diktanti.htm (Кількість слів у тексті 100-110)
|
07.04.20
08.05.20
|
17
|
Неозначені займенники, їх відмінювання. Написання разом і через дефіс неозначених займенників.
|
Опрацювати § 62, ст. 201. Виконати вправи 525, 526, 527, 528, 529
|
13.05.20
14.05.20
|
18
|
Заперечні займенники. Правопис заперечних займенників. Написання займенників із прийменниками окремо.
|
Повторити § 62, виконати вправи 530, 531, 532, 533, 534, 535, 536
|
15.05.20
18.05.20
|
19
|
РМ. № 23. Есе «У чому полягає життєвий успіх»
|
Написати есе (твір-роздум) на тему «У чому полягає життєвий успіх», обсяг на одну з половиною сторінки
|
20.05.20
21.05.20
|
20
|
Вказівні та означальні займенники. Розбір займенника як частини мови.
|
Опрацювати § 64, виконати вправи 546, 547, 548, 549, 551, 552, 553
|
22.05.20
25.05.20
|
21
|
Повторення і узагальнення вивченого за рік з лексикології та фразеології.
|
Виконати вправи 560, 562, 564, 566
|
27.05.20
|
22
|
Повторення і узагальнення вивченого за рік з словотвору й орфографії.
|
Виконати вправи 568, 569, 570, 571
|
28.05.20
|
23
|
Повторення і узагальнення вивченого за рік з морфології й орфографії.
|
Виконати вправи 572, 573, 574, 577
|
29.05.20
|