УКРАЇНСЬКА МОВА 7 клас Вчитель Сторожук Вікторія Миколаївна
№ |
Тема |
Завдання |
Дата |
1 |
Не- і ні- з прислівниками. И та і в кінці прислівників. |
Опрацювати § 36, ст. 131-133 Виконати вправи 370, 371, 373, 374 Опрацювати § 37, ст.134 Виконати вправи 378, 380, 383 |
12.03.2016.03.20 |
2 |
Тренувальні вправи. Складання тексту-розповіді на історичну тему про визначні події, пов’язані з «малою батьківщиною», з використанням прислівників-синонімів та прислівників-антонімів |
Опрацювати § 38, ст. 136 Виконати вправи 386, 387, 388 |
19.03.20 |
3 |
Написання прислівників окремо, разом, через дефіс. Написання прислівникових сполучень типу: раз у раз, з дня на день. |
Опрацювати § 39, ст. 137-138 Виконати вправи 390, 392, 395 Опрацювати § 40, ст. 143-144 Виконати вправи 411, 412,413,414 |
30.03.2002.04.20 |
4 |
Тренувальні вправи. Складання рекламного буклета молодіжного вбрання з використанням прислівникових сполук: до лиця, до смаку, не до речі, не до вподоби, на вибір, в міру. |
Повторити §40, ст. 143-144 Виконати вправи 416, 418, 419 |
03.04.20 |
5 |
Тренувальні вправи. Складання пам’ятки «Правила дорожнього руху» з використанням прислівників та їхніх омонімів. (удень – у день, назустріч – на зустрічі) |
Виконати вправи 424, 427, 430. Скласти пам’ятку «Правила дорожнього руху» з використанням прислівників та їхніх омонімів. (удень – у день, назустріч – на зустрічі) |
06.04.20 |
6 |
Переказ тексту, що містить портретний нарис у публіцистичному стилі «Тарас Шевченко» |
Виконати завдання на ст. 149-150. |
09.04.20 |
7 |
Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні і реченні. Зв’язок прийменника з непрямими відмінками іменника. Види прийменників за будовою. |
Опрацювати § 42, ст. 154-155, 157, виконати вправи 435, 436, 438, 440,443,445 |
13.04.20 16.04.20 |
8 |
Непохідні і похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо та через дефіс. Синонімічні й антонімічні прийменники. Прийменниково-іменникові конструкції в ролі членів речення |
Опрацювати §43, ст. 158, виконати вправи 448, 449, 450, 451, 452, 453 |
23.04.20 27.04.20 |
9 |
Тренувальні вправи. Складання розповіді про знайому людину, зовнішній вигляд якої видається вам досконалим. Визначення ролі в тексті службових частин мови, зокрема прийменників. |
Опрацювати §44, ст. 160-162, виконати вправи 457, 458, 459, 462, 464 |
30.04.20 |
10 |
Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням. |
Опрацювати §45, ст.166, виконати вправи 470, 473, 476, 478 |
01.05.20 |
11 |
Використання сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності і підрядності. Написання сполучників разом та окремо. Розрізнення сполучників і однозвучних слів. Синонімічні й антонімічні сполучники. |
Опрацювати §46, ст169-171, виконати вправи 482, 484, 486, 490 |
04.05.20 |
12 |
Тренувальні вправи. Складання пам’ятки «Як відрізнити сполучники й однозвучні слова з ними інші частини мови з прийменниками і частками» (проте – про те, зате – за те, якби – як би і т.д.) |
Опрацювати § 47, ст. 175-176, виконати вправи 495, 497, 498, 503 |
07.05.20 |
13 |
Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі. Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків. |
Опрацювати § 48, ст. 178-179. Виконати вправи 507,508. Опрацювати таблицю ст. 180. Виконати вправи 509, 510, 511, 512. |
14.05.20 |
14 |
Правопис часток не- і ні- з різними частинами мови. Написання часток –бо, -но, -то, -от, -таки. |
Опрацювати § 49 ст. 183. Виконати вправи 520, 522, 523, 527, 528 |
18.05.20 |
15 |
Тренувальні вправи. Скласти висловлення «Чи хотів би я щось у собі змінити» («Які чесноти хотілося б виховати в собі», «Чи входить до переліку рис моєї вдачі самокритичність» з використанням часток. |
Опрацювати § 50 ст.186-187. Виконати вправи 531, 533, 534, 539 |
21.05.20 |
16 |
Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням. Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках. |
Опрацювати § 51 ст. 190-191, виконати вправи 542, 543, 545, ст.193 (таблиця, опрацювати) вправи 548, 549 |
25.05.20 |
17 |
Тренувальні вправи. Складання казки для менших братика чи сестрички з використанням звуконаслідувальних слів. |
Виконати вправи 555, 556. Пройти тестування ст.196-197 |
28.05.20 |
18 |
Частини мови, правопис і використання їх у мовленні. Написанння речень і текстів з поясненням написання слів – різних частин мови та вживання розділових знаків. |
ст. 199, виконати вправи 560, 561, 571, 576.
ст. 206-208 тестування. |
29.05.20 |