УКРАЇНСЬКА МОВА 7 клас Вчитель Сторожук Вікторія Миколаївна
№
|
Тема
|
Завдання
|
Дата
|
1
|
Не- і ні- з прислівниками. И та і в кінці прислівників.
|
Опрацювати § 36, ст. 131-133
Виконати вправи 370, 371, 373, 374
Опрацювати § 37, ст.134
Виконати вправи 378, 380, 383
|
12.03.2016.03.20
|
2
|
Тренувальні вправи. Складання тексту-розповіді на історичну тему про визначні події, пов’язані з «малою батьківщиною», з використанням прислівників-синонімів та прислівників-антонімів
|
Опрацювати § 38, ст. 136 Виконати вправи 386, 387, 388
|
19.03.20
|
3
|
Написання прислівників окремо, разом, через дефіс. Написання прислівникових сполучень типу: раз у раз, з дня на день.
|
Опрацювати § 39, ст. 137-138
Виконати вправи 390, 392, 395
Опрацювати § 40, ст. 143-144
Виконати вправи 411, 412,413,414
|
30.03.2002.04.20
|
4
|
Тренувальні вправи. Складання рекламного буклета молодіжного вбрання з використанням прислівникових сполук: до лиця, до смаку, не до речі, не до вподоби, на вибір, в міру.
|
Повторити §40, ст. 143-144
Виконати вправи 416, 418, 419
|
03.04.20
|
5
|
Тренувальні вправи. Складання пам’ятки «Правила дорожнього руху» з використанням прислівників та їхніх омонімів. (удень – у день, назустріч – на зустрічі)
|
Виконати вправи 424, 427, 430. Скласти пам’ятку «Правила дорожнього руху» з використанням прислівників та їхніх омонімів. (удень – у день, назустріч – на зустрічі)
|
06.04.20
|
6
|
Переказ тексту, що містить портретний нарис у публіцистичному стилі «Тарас Шевченко»
|
Виконати завдання на ст. 149-150.
|
09.04.20
|
7
|
Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні і реченні. Зв’язок прийменника з непрямими відмінками іменника. Види прийменників за будовою.
|
Опрацювати § 42, ст. 154-155, 157, виконати вправи 435, 436, 438, 440,443,445
|
13.04.20
16.04.20
|
8
|
Непохідні і похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо та через дефіс. Синонімічні й антонімічні прийменники. Прийменниково-іменникові конструкції в ролі членів речення
|
Опрацювати §43, ст. 158, виконати вправи 448, 449, 450, 451, 452, 453
|
23.04.20
27.04.20
|
9
|
Тренувальні вправи. Складання розповіді про знайому людину, зовнішній вигляд якої видається вам досконалим. Визначення ролі в тексті службових частин мови, зокрема прийменників.
|
Опрацювати §44, ст. 160-162, виконати вправи 457, 458, 459, 462, 464
|
30.04.20
|
10
|
Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням.
|
Опрацювати §45, ст.166, виконати вправи 470, 473, 476, 478
|
01.05.20
|
11
|
Використання сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності і підрядності. Написання сполучників разом та окремо. Розрізнення сполучників і однозвучних слів. Синонімічні й антонімічні сполучники.
|
Опрацювати §46, ст169-171, виконати вправи 482, 484, 486, 490
|
04.05.20
|
12
|
Тренувальні вправи. Складання пам’ятки «Як відрізнити сполучники й однозвучні слова з ними інші частини мови з прийменниками і частками» (проте – про те, зате – за те, якби – як би і т.д.)
|
Опрацювати § 47, ст. 175-176, виконати вправи 495, 497, 498, 503
|
07.05.20
|
13
|
Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі. Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків.
|
Опрацювати § 48, ст. 178-179. Виконати вправи 507,508. Опрацювати таблицю ст. 180. Виконати вправи 509, 510, 511, 512.
|
14.05.20
|
14
|
Правопис часток не- і ні- з різними частинами мови. Написання часток –бо, -но, -то, -от, -таки.
|
Опрацювати § 49 ст. 183. Виконати вправи 520, 522, 523, 527, 528
|
18.05.20
|
15
|
Тренувальні вправи. Скласти висловлення «Чи хотів би я щось у собі змінити» («Які чесноти хотілося б виховати в собі», «Чи входить до переліку рис моєї вдачі самокритичність» з використанням часток.
|
Опрацювати § 50 ст.186-187. Виконати вправи 531, 533, 534, 539
|
21.05.20
|
16
|
Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням. Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках.
|
Опрацювати § 51 ст. 190-191, виконати вправи 542, 543, 545, ст.193 (таблиця, опрацювати) вправи 548, 549
|
25.05.20
|
17
|
Тренувальні вправи. Складання казки для менших братика чи сестрички з використанням звуконаслідувальних слів.
|
Виконати вправи 555, 556. Пройти тестування ст.196-197
|
28.05.20
|
18
|
Частини мови, правопис і використання їх у мовленні. Написанння речень і текстів з поясненням написання слів – різних частин мови та вживання розділових знаків.
|
ст. 199, виконати вправи 560, 561, 571, 576.
ст. 206-208 тестування.
|
29.05.20
|
|