Даний Web-ресурс не є офіційним сайтом Лучинецького ліцею Вендичанської селищної ради Могилів-Подільського району Вінницької області

 

Головна | Українська мова 7 клас | Реєстрація | Вхід
Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS П`ятниця, 29.03.2024, 07:35
 
Меню сайту
Надіслати СМС
050,066,095,099
067,096,097,098
038, 069
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Flag Counter
Форма входу
Міні-чат

УКРАЇНСЬКА МОВА                                                        7 клас                                                            Вчитель Сторожук Вікторія Миколаївна

 

Тема

Завдання

Дата

1

Не- і ні- з прислівниками. И та і в кінці прислівників.

Опрацювати § 36, ст. 131-133

Виконати вправи 370, 371, 373, 374

Опрацювати § 37, ст.134

Виконати вправи 378, 380, 383

12.03.2016.03.20

2

Тренувальні вправи. Складання тексту-розповіді на історичну тему про визначні події, пов’язані з «малою батьківщиною», з використанням прислівників-синонімів та прислівників-антонімів

Опрацювати § 38, ст. 136 Виконати вправи 386, 387, 388

19.03.20

3

Написання прислівників окремо, разом, через дефіс. Написання прислівникових сполучень типу: раз у раз, з дня на день.

Опрацювати § 39, ст. 137-138

Виконати вправи 390, 392, 395

Опрацювати § 40, ст. 143-144

Виконати вправи 411, 412,413,414

30.03.2002.04.20

4

Тренувальні вправи. Складання рекламного буклета молодіжного вбрання з використанням прислівникових сполук: до лиця, до смаку, не до речі, не до вподоби, на вибір, в міру.

Повторити §40, ст. 143-144

Виконати вправи 416, 418, 419

03.04.20

5

Тренувальні вправи. Складання пам’ятки «Правила дорожнього руху» з використанням прислівників та їхніх омонімів. (удень – у день, назустріч – на зустрічі)

Виконати вправи 424, 427, 430.  Скласти пам’ятку «Правила дорожнього руху» з використанням прислівників та їхніх омонімів. (удень – у день, назустріч – на зустрічі)

06.04.20

6

Переказ тексту, що містить портретний нарис у публіцистичному стилі «Тарас Шевченко»

Виконати завдання на ст. 149-150.

09.04.20

7

Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні і реченні. Зв’язок прийменника з непрямими відмінками іменника. Види прийменників за будовою.

Опрацювати § 42, ст. 154-155, 157, виконати вправи 435, 436, 438, 440,443,445

13.04.20

16.04.20

8

Непохідні і похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо та через дефіс. Синонімічні й антонімічні прийменники. Прийменниково-іменникові конструкції в ролі членів речення

Опрацювати §43, ст. 158, виконати вправи 448, 449, 450, 451, 452, 453

23.04.20

27.04.20

9

Тренувальні вправи. Складання розповіді про знайому людину, зовнішній вигляд якої видається вам досконалим. Визначення ролі в тексті службових частин мови, зокрема прийменників.

Опрацювати §44, ст. 160-162, виконати вправи 457, 458, 459, 462, 464

30.04.20

10

Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням.

Опрацювати §45, ст.166, виконати вправи 470, 473, 476, 478

01.05.20

11

Використання сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності і підрядності. Написання сполучників разом та окремо. Розрізнення сполучників і однозвучних слів. Синонімічні й антонімічні сполучники.

Опрацювати §46, ст169-171, виконати вправи 482, 484, 486, 490

04.05.20

12

Тренувальні вправи. Складання пам’ятки «Як відрізнити сполучники й однозвучні слова з ними інші частини мови з прийменниками і частками» (проте – про те, зате – за те, якби – як би і т.д.)

Опрацювати § 47, ст. 175-176, виконати вправи 495, 497, 498, 503

07.05.20

13

Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі. Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків.

Опрацювати § 48, ст. 178-179. Виконати вправи 507,508. Опрацювати таблицю ст. 180. Виконати вправи 509, 510, 511, 512.

14.05.20

14

Правопис часток не- і ні- з різними частинами мови. Написання часток –бо, -но, -то, -от, -таки.

Опрацювати § 49 ст. 183. Виконати вправи 520, 522, 523, 527, 528

18.05.20

15

Тренувальні вправи. Скласти висловлення «Чи хотів би я щось у собі змінити» («Які чесноти хотілося б виховати в собі», «Чи входить до переліку рис моєї вдачі самокритичність» з використанням часток.

Опрацювати § 50 ст.186-187. Виконати вправи 531, 533, 534, 539

21.05.20

16

Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням. Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках.

Опрацювати § 51 ст. 190-191, виконати вправи 542, 543, 545, ст.193 (таблиця, опрацювати) вправи 548, 549

25.05.20

17

Тренувальні вправи. Складання казки для менших братика чи сестрички з використанням звуконаслідувальних слів.

Виконати вправи 555, 556. Пройти тестування ст.196-197

28.05.20

18

Частини мови, правопис і використання їх у мовленні. Написанння речень і текстів з поясненням написання слів – різних частин мови та вживання розділових знаків.

ст. 199, виконати вправи 560, 561, 571, 576.

ст. 206-208 тестування.

29.05.20

 




КРОК ЗА КРОКОМ

STEP BY STEP
STEP BY STEP
OC Windows
MS Word
MS Exel
MS Access
Photoschop
від HTML до PHP
Pascal
Результат пошуку зображень за запитом "офис 365"

волог.:

тиск:

вітер:


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту





Copyright NICO  Заболотний Микола Григорович © 2012-2024    Безкоштовний хостинг uCoz