Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ. МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ГАЛУЗЬ 2 клас Вчитель Заболотна Світлана Володимирівна
Розуміння значення слова як умова успішного спілкування. Перепитування як уточнення інформації. Види інформації: текстова, графічна, звукова. Створення письмового висловлювання. |
Види інформації передати в малюнках та ілюстраціях. |
17.03.2020 |
Імпровізація у грі. Репліка як словесний складник висловлювання. Жести, міміка, інтонації, пози, дії – несловесний складник висловлювання. Створення невеликих висловлювань на добре відому тему з різною метою спілкування. |
Відтворити емоції персонажів мімікою, жестами, рухами. |
18.03.2020 |
Візуальні медіа як джерело інформації. Теми, емоційно-ціннісне навантаження медіатекстів. Перепитування як уточнення інформації. Перетворення інформації. Створення письмового висловлювання. |
Види інформації передати в малюнках та ілюстраціях. |
31.03.2020 |
Інсценізація улюблених казок і віршів. Жести, міміка, інтонації, пози, дії – несловесний складник висловлювання. Створення невеликих висловлювань на добре відому тему з різною метою спілкування. |
Описати власне почуття від виконання ролі з позиції учасника. |
01.04.2020 |
Правдива і неправдива інформація. Пошук джерел підтвердження правдивості отриманої інформації. Аудіовізуальні медіа. Елементи, форми і їх значення для сприйняття основних ідей (колір, музика, анімація у мультфільмах). Створення письмового висловлювання. |
Види інформації передати в малюнках та ілюстраціях. |
07.04.2020 |
Створення невеликих висловлювань на добре відому тему з різною метою спілкування. Есе. Ключові слова у висловлюванні. Перетворення інформації. Пошук в тексті необхідної інформації. |
Пофантазувати на основі прочитаного: придумати іншу кінцівку твору. |
08.04.2020 |
Піктограми для зображення емоцій (емотикони, зокрема графічні зображення смайликів). Правила поведінки і безпеки в інтернет-просторі. |
Використовувати поширені зображення смайлів. |
14.04.2020 |
Гра-драматизація. Актори як учасники гри у спілкуванні. Репліка як словесний складник висловлювання. Декорації та театральний реквізит. Вплив реклами на поведінку людини. Елементи форми і їх значення для сприйняття основних ідей (колір, музика, анімація у мультфільмах), музика в рекламі. |
Описати власне почуття від виконання ролі з позиції учасника. |
15.04.2020
|
Спілкування та людські емоції (радість,сум, страх, злість). Несловесні засоби спілкування (міміка, жести, рухи…). Створення письмового висловлювання. Тексти зі щоденного життя (приватні листи). |
Створення письмового висловлювання. |
21.04.2020 |
Інсценізація улюблених казок і віршів. Вистава. Діалог між акторами – обмін висловлюваннями. Роль глядачів у вистав. Репліка як словесний складник висловлювання. Жести, міміка, інтонації, пози, дії – несловесний складник висловлювання. Декорації. Театральний костюм. Театральна афіша. |
Створити афішу до улюбленої казки. |
22.04.2020 |
Візуальні медіа як джерело інформації. Мультфільми. Улюблений герой. Створення письмового висловлювання. | Перегляд мультфільмів, створення письмового висловлювання про улюбленого героя. | 28.04 |
Ключові слова у висловлюванні. Перетворення інформації. Норми спілкування з людьми різного віку. | Ввічливе спілкування з людьми різного віку. | 29.04 |
Візуальні медіа як джерело інформації. Мультфільми. Теми, емоційно – ціннісне навантаження медіатекстів. Створення письмового висловлювання. | Створити прості візуальні медіа продукти (фото, листівка колаж). | 05.05 |
Пошук у тексті необхідної інформації. Пошук джерел інформації. Текст – опис. Тема тексту та його головна думка. | Опрацювати с. 91-92. | 06.05 |
Малюнок як джерело інформації. Мультфільми. Теми, емоційно – ціннісне навантаження медіатекстів. Створення письмового висловлювання. | Презентувати інформацію в малюнках. | 12.05 |
Короткі письмові висловлювання для спілкування за допомогою цифрових пристроїв (запитання, вибачення, подяка, побажання, прохання). | Створення письмового висловлювання. | 13.05 |