Розуміння значення слова як умова успішного спілкування. Перепитування як уточнення інформації. Види інформації: текстова, графічна, звукова. Створення письмового висловлювання.
|
Види інформації передати в малюнках та ілюстраціях.
|
17.03.2020
|
Імпровізація у грі. Репліка як словесний складник висловлювання. Жести, міміка, інтонації, пози, дії – несловесний складник висловлювання. Створення невеликих висловлювань на добре відому тему з різною метою спілкування.
|
Відтворити емоції персонажів мімікою, жестами, рухами.
|
18.03.2020
|
Візуальні медіа як джерело інформації. Теми, емоційно-ціннісне навантаження медіатекстів. Перепитування як уточнення інформації. Перетворення інформації. Створення письмового висловлювання.
|
Види інформації передати в малюнках та ілюстраціях.
|
31.03.2020
|
Інсценізація улюблених казок і віршів. Жести, міміка, інтонації, пози, дії – несловесний складник висловлювання. Створення невеликих висловлювань на добре відому тему з різною метою спілкування.
|
Описати власне почуття від виконання ролі з позиції учасника.
|
01.04.2020
|
Правдива і неправдива інформація. Пошук джерел підтвердження правдивості отриманої інформації. Аудіовізуальні медіа. Елементи, форми і їх значення для сприйняття основних ідей (колір, музика, анімація у мультфільмах). Створення письмового висловлювання.
|
Види інформації передати в малюнках та ілюстраціях.
|
07.04.2020
|
Створення невеликих висловлювань на добре відому тему з різною метою спілкування. Есе. Ключові слова у висловлюванні. Перетворення інформації. Пошук в тексті необхідної інформації.
|
Пофантазувати на основі прочитаного: придумати іншу кінцівку твору.
|
08.04.2020
|
Піктограми для зображення емоцій (емотикони, зокрема графічні зображення смайликів). Правила поведінки і безпеки в інтернет-просторі.
|
Використовувати поширені зображення смайлів.
|
14.04.2020
|
Гра-драматизація. Актори як учасники гри у спілкуванні. Репліка як словесний складник висловлювання. Декорації та театральний реквізит. Вплив реклами на поведінку людини. Елементи форми і їх значення для сприйняття основних ідей (колір, музика, анімація у мультфільмах), музика в рекламі.
|
Описати власне почуття від виконання ролі з позиції учасника.
|
15.04.2020
|
Спілкування та людські емоції (радість,сум, страх, злість). Несловесні засоби спілкування (міміка, жести, рухи…). Створення письмового висловлювання. Тексти зі щоденного життя (приватні листи).
|
Створення письмового висловлювання.
|
21.04.2020
|
Інсценізація улюблених казок і віршів. Вистава. Діалог між акторами – обмін висловлюваннями. Роль глядачів у вистав. Репліка як словесний складник висловлювання. Жести, міміка, інтонації, пози, дії – несловесний складник висловлювання. Декорації. Театральний костюм. Театральна афіша.
|
Створити афішу до улюбленої казки.
|
22.04.2020
|
Візуальні медіа як джерело інформації. Мультфільми. Улюблений герой. Створення письмового висловлювання. |
Перегляд мультфільмів, створення письмового висловлювання про улюбленого героя. |
28.04 |
Ключові слова у висловлюванні. Перетворення інформації. Норми спілкування з людьми різного віку. |
Ввічливе спілкування з людьми різного віку. |
29.04 |
Візуальні медіа як джерело інформації. Мультфільми. Теми, емоційно – ціннісне навантаження медіатекстів. Створення письмового висловлювання. |
Створити прості візуальні медіа продукти (фото, листівка колаж). |
05.05 |
Пошук у тексті необхідної інформації. Пошук джерел інформації. Текст – опис. Тема тексту та його головна думка. |
Опрацювати с. 91-92. |
06.05 |
Малюнок як джерело інформації. Мультфільми. Теми, емоційно – ціннісне навантаження медіатекстів. Створення письмового висловлювання. |
Презентувати інформацію в малюнках. |
12.05 |
Короткі письмові висловлювання для спілкування за допомогою цифрових пристроїв (запитання, вибачення, подяка, побажання, прохання). |
Створення письмового висловлювання. |
13.05 |