ПРИРОДОЗНАВСТВО 5 клас Вчитель Сторожук Валентина Анатоліївна
№ пп |
Тема уроку |
Завдання |
Примітка |
1 |
Кругообіг води. |
Опрацювати с.106-108 Дати відповіді на запитання. |
12.03 |
|
Вода- розчинник. Практичне заняття. Дослідження розчинності речовин (цукру, солі, лимонної кислоти, олії) |
Опрацювати с.109 Дати відповіді на запитання. Провести дослідження розчинності речовин у воді. |
|
|
Розчинні й нерозчинні речовини. Практичне заняття. Вивчення розчинності речовин: глини, олії, лимонної кислоти. |
Опрацювати с.109-111 Провести дослідження розчинності речовин у воді. |
|
2 |
Розчини в природі. Практичне заняття. Дослідження впливу різних температур на розчинення цукру(солі) у воді. |
Опрацювати с. 111 Провести дослідження впливу різних температур на розчинення цукру(солі) у воді |
17.03 18.03 |
|
Значення води у природі. |
Опрацювати с. 112 Дати відповіді на запитання. |
|
3 |
Використання води людиною. |
Опрацювати с. 112-115 Скласти корисні поради щодо заощадження води. |
20.03 30.03 |
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок |
Повторити матеріал с.106 -115 |
|
4 |
Організм і його властивості. Клітинна будова організмів. |
Опрацювати с.116-119 |
31.03 01.04 03.04 |
|
Різноманітність організмів. Рослин. Навчальний проект «Вирощування найвищої бобової рослини» |
Опрацювати с.120-124 |
|
5 |
Різноманітність організмів. Тварини. |
Опрацювати с.125-129 Дати відповіді на запитання. |
07.04 08.04 16.04 |
|
Різноманітність організмів. Гриби. Практичне заняття. Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин за допомогою атласів – визначників, електронних колекцій. |
Опрацювати с.130-133 Дати відповіді на запитання.
|
|
|
Різноманітність організмів. Бактерїї. |
Опрацювати с.134-136 Скласти таблицю «Роль бактерій у житті людини» |
|
6 |
Умови життя на планеті Земля. Середовище життя. |
Опрацювати с. 137-140
|
13.04 14.04 23.04 |
|
Чинники середовища. Вплив на організми чинників неживої природи |
Опрацювати с. 137-140 Скласти кросворд на одну із тем «Чинники неживої природи й організми», «Природа восени», «Весняна пора» |
|
|
Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища |
Опрацювати с. 141-146 Дати відповіді на запитання. |
|
7 |
Різноманітність середовищ життя і пристосування організмів до життя в кожному з них. Наземно – повітряне середовище. |
Опрацювати с.146-150 Дати відповіді на запитання.
|
07.05
|
|
Водне середовище життя. Пристосування організмів до життя у воді. |
Опрацювати с.151-156 Підготувати повідомлення про будь-яку тварину – мешканця водного середовища. За планом поданим в підручнику на с.156. |
|
8 |
Грунтове середовище життя. Пристосування організмів до життя у грунті. |
Опрацювати с.157-158 Дати відповіді на запитання. |
08.05
|
|
Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв’язки між організмами. Співіснування організмів. |
Опрацювати с.162-164 Дати відповіді на запитання.
|
|
9 |
Угрупування організмів. Екосистеми. |
Опрацювати с.162-166,-172. Навчальний проект «Вирощування найвищої бобової рослини» |
|
|
Рослинний і тваринний світ своєї місцевості. Практичне заняття. Ознайомлення з найпоширенішими отруйними рослинами, грибами, і тваринами своєї місцевості. |
Пошукова робота «Рослинний і тваринний світ своєї місцевості.»
|
12.05 13.05 |
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок. Екскурсія віртуальна подорож до зоопарку, Будинку природи, на ферму. |
Скласти кросворд Рослинний і тваринний світ своєї місцевості.
|
|
10 |
Людина – частина природи. Зв’язок людини з природою. |
Опрацювати с. 174-177 Дати відповіді на запитання. |
14.05 15.05 19.05 |
|
Зміни в природі, що виникають в наслідок природних чинників і діяльності людини Практичне заняття. Дослідження екологічних проблем своєї місцевості. |
Дослідити екологічні проблеми своєї місцевості. |
|
11 |
Екологічні проблеми та їх розв’язування (збереження екологічного різноманіття , боротьба із знищенням лісів і опустелюванням, захист планети від забруднення різних видів.) Навчальний проект «Смітити не можна- переробляти» про «друге життя» побутових речей. |
Опрацювати с.178-181 Підготувати повідомлення. будь-яку тварину – мешканця водного середовища. За планом поданим в підручнику на с.156. |
20.05 22.05 27.05 28.05 |
|
Охорона природи |
|
|
12 |
Червона книга України Практичне заняття. Складання Червоної книги своєї місцевості. |
Опрацювати с.182-185 |
26.05 29.05 29.05 29.05 |
|
Заповідники, заказники, національні парки та їх значення для збереження природи Землі. |
Опрацювати с. 186-189 |
|
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок учнів |
|
|