Даний Web-ресурс не є офіційним сайтом Лучинецького ліцею Вендичанської селищної ради Могилів-Подільського району Вінницької області

 

Головна | Природознавство 5 клас | Реєстрація | Вхід
Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS Середа, 24.04.2024, 19:11
 
Меню сайту
Надіслати СМС
050,066,095,099
067,096,097,098
038, 069
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Flag Counter
Форма входу
Міні-чат

ПРИРОДОЗНАВСТВО                                   5 клас                                     Вчитель Сторожук Валентина Анатоліївна

 

№ пп

Тема уроку

Завдання

Примітка

1

Кругообіг води.

Опрацювати с.106-108

Дати відповіді на запитання.

12.03

 

Вода- розчинник.

Практичне заняття. Дослідження розчинності речовин (цукру, солі, лимонної кислоти, олії)

Опрацювати с.109

Дати відповіді на запитання.

Провести дослідження розчинності речовин у воді.

 

 

Розчинні й нерозчинні речовини.

Практичне заняття. Вивчення розчинності речовин: глини, олії, лимонної кислоти.

Опрацювати с.109-111 Провести дослідження розчинності речовин у воді.

 

2

Розчини в природі.

Практичне заняття. Дослідження впливу різних температур на розчинення цукру(солі) у воді.

Опрацювати с. 111

Провести дослідження впливу різних температур на розчинення цукру(солі) у воді

17.03

18.03

 

Значення води у природі.

Опрацювати с. 112

Дати відповіді на запитання.

 

3

Використання води людиною.

Опрацювати с. 112-115

Скласти корисні поради щодо заощадження води.

20.03

30.03

 

Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок

Повторити матеріал

с.106 -115

 

 

4

Організм і його властивості. Клітинна будова організмів.

 Опрацювати с.116-119

31.03

01.04

03.04

 

Різноманітність організмів. Рослин.

Навчальний проект «Вирощування найвищої бобової рослини»

Опрацювати с.120-124

 

5

Різноманітність організмів. Тварини.

Опрацювати с.125-129

Дати відповіді на запитання.

07.04

08.04

16.04

 

Різноманітність організмів. Гриби.

Практичне заняття. Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин за допомогою атласів – визначників, електронних колекцій.

Опрацювати с.130-133

Дати відповіді на запитання.

 

 

 

 

Різноманітність організмів. Бактерїї.

Опрацювати с.134-136

Скласти таблицю «Роль бактерій у житті людини»

 

6

Умови життя на планеті Земля. Середовище життя.

Опрацювати с. 137-140

 

13.04

14.04

23.04

 

Чинники середовища. Вплив на організми чинників неживої природи

Опрацювати с. 137-140

Скласти кросворд на одну із тем «Чинники неживої природи й організми», «Природа восени», «Весняна пора»

 

 

Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища

Опрацювати с. 141-146

Дати відповіді на запитання.

 

7

Різноманітність середовищ життя і пристосування організмів до життя в кожному з них. Наземно – повітряне середовище.

Опрацювати с.146-150 Дати відповіді на запитання.

 

07.05

 

 

 

Водне середовище життя. Пристосування організмів до життя у воді.

 Опрацювати с.151-156 Підготувати повідомлення про

будь-яку тварину – мешканця водного середовища. За планом поданим в підручнику на с.156.

 

8

Грунтове середовище життя. Пристосування організмів до життя у грунті.

Опрацювати с.157-158

Дати відповіді на запитання.

08.05

 

 

Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв’язки між організмами. Співіснування організмів.

Опрацювати с.162-164

Дати відповіді на запитання.

 

 

 

9

Угрупування організмів. Екосистеми.

Опрацювати с.162-166,-172.

Навчальний проект «Вирощування найвищої бобової рослини»

 

 

Рослинний і тваринний світ своєї місцевості. Практичне заняття. Ознайомлення з найпоширенішими отруйними рослинами, грибами, і тваринами своєї місцевості.

Пошукова робота «Рослинний і тваринний світ своєї місцевості.»

 

 

12.05

13.05

 

Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок. Екскурсія віртуальна подорож до зоопарку, Будинку природи, на ферму.

 

Скласти кросворд  Рослинний і тваринний світ своєї місцевості.

 

 

10

Людина – частина природи. Звязок людини з природою.

Опрацювати с. 174-177

Дати відповіді на запитання.

14.05

15.05

19.05

 

Зміни в природі, що виникають в наслідок природних чинників і діяльності людини

Практичне заняття. Дослідження екологічних проблем своєї місцевості.

 

Дослідити екологічні проблеми своєї місцевості.

 

 

11

Екологічні проблеми та їх розв’язування (збереження екологічного різноманіття , боротьба із знищенням лісів і опустелюванням, захист планети від забруднення різних видів.)

Навчальний проект «Смітити не можна- переробляти» про «друге життя» побутових речей.

 Опрацювати с.178-181 Підготувати повідомлення.

будь-яку тварину – мешканця водного середовища. За планом поданим в підручнику на с.156.

20.05

22.05

27.05

28.05

 

Охорона природи

 

 

12

Червона книга України

Практичне заняття. Складання Червоної книги своєї місцевості.

Опрацювати с.182-185

26.05

29.05

29.05

29.05

 

Заповідники, заказники, національні парки та їх значення для збереження природи Землі.

Опрацювати с. 186-189

 

 

Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок учнів

 

 




КРОК ЗА КРОКОМ

STEP BY STEP
STEP BY STEP
OC Windows
MS Word
MS Exel
MS Access
Photoschop
від HTML до PHP
Pascal
Результат пошуку зображень за запитом "офис 365"

волог.:

тиск:

вітер:


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту





Copyright NICO  Заболотний Микола Григорович © 2012-2024    Безкоштовний хостинг uCoz