№ пп
|
Тема уроку
|
Завдання
|
Примітка
|
1
|
Кругообіг води.
|
Опрацювати с.106-108
Дати відповіді на запитання.
|
12.03
|
|
Вода- розчинник.
Практичне заняття. Дослідження розчинності речовин (цукру, солі, лимонної кислоти, олії)
|
Опрацювати с.109
Дати відповіді на запитання.
Провести дослідження розчинності речовин у воді.
|
|
|
Розчинні й нерозчинні речовини.
Практичне заняття. Вивчення розчинності речовин: глини, олії, лимонної кислоти.
|
Опрацювати с.109-111 Провести дослідження розчинності речовин у воді.
|
|
2
|
Розчини в природі.
Практичне заняття. Дослідження впливу різних температур на розчинення цукру(солі) у воді.
|
Опрацювати с. 111
Провести дослідження впливу різних температур на розчинення цукру(солі) у воді
|
17.03
18.03
|
|
Значення води у природі.
|
Опрацювати с. 112
Дати відповіді на запитання.
|
|
3
|
Використання води людиною.
|
Опрацювати с. 112-115
Скласти корисні поради щодо заощадження води.
|
20.03
30.03
|
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок
|
Повторити матеріал
с.106 -115
|
|
4
|
Організм і його властивості. Клітинна будова організмів.
|
Опрацювати с.116-119
|
31.03
01.04
03.04
|
|
Різноманітність організмів. Рослин.
Навчальний проект «Вирощування найвищої бобової рослини»
|
Опрацювати с.120-124
|
|
5
|
Різноманітність організмів. Тварини.
|
Опрацювати с.125-129
Дати відповіді на запитання.
|
07.04
08.04
16.04
|
|
Різноманітність організмів. Гриби.
Практичне заняття. Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин за допомогою атласів – визначників, електронних колекцій.
|
Опрацювати с.130-133
Дати відповіді на запитання.
|
|
|
Різноманітність організмів. Бактерїї.
|
Опрацювати с.134-136
Скласти таблицю «Роль бактерій у житті людини»
|
|
6
|
Умови життя на планеті Земля. Середовище життя.
|
Опрацювати с. 137-140
|
13.04
14.04
23.04
|
|
Чинники середовища. Вплив на організми чинників неживої природи
|
Опрацювати с. 137-140
Скласти кросворд на одну із тем «Чинники неживої природи й організми», «Природа восени», «Весняна пора»
|
|
|
Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища
|
Опрацювати с. 141-146
Дати відповіді на запитання.
|
|
7
|
Різноманітність середовищ життя і пристосування організмів до життя в кожному з них. Наземно – повітряне середовище.
|
Опрацювати с.146-150 Дати відповіді на запитання.
|
07.05
|
|
Водне середовище життя. Пристосування організмів до життя у воді.
|
Опрацювати с.151-156 Підготувати повідомлення про
будь-яку тварину – мешканця водного середовища. За планом поданим в підручнику на с.156.
|
|
8
|
Грунтове середовище життя. Пристосування організмів до життя у грунті.
|
Опрацювати с.157-158
Дати відповіді на запитання.
|
08.05
|
|
Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв’язки між організмами. Співіснування організмів.
|
Опрацювати с.162-164
Дати відповіді на запитання.
|
|
9
|
Угрупування організмів. Екосистеми.
|
Опрацювати с.162-166,-172.
Навчальний проект «Вирощування найвищої бобової рослини»
|
|
|
Рослинний і тваринний світ своєї місцевості. Практичне заняття. Ознайомлення з найпоширенішими отруйними рослинами, грибами, і тваринами своєї місцевості.
|
Пошукова робота «Рослинний і тваринний світ своєї місцевості.»
|
12.05
13.05
|
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок. Екскурсія віртуальна подорож до зоопарку, Будинку природи, на ферму.
|
Скласти кросворд Рослинний і тваринний світ своєї місцевості.
|
|
10
|
Людина – частина природи. Зв’язок людини з природою.
|
Опрацювати с. 174-177
Дати відповіді на запитання.
|
14.05
15.05
19.05
|
|
Зміни в природі, що виникають в наслідок природних чинників і діяльності людини
Практичне заняття. Дослідження екологічних проблем своєї місцевості.
|
Дослідити екологічні проблеми своєї місцевості.
|
|
11
|
Екологічні проблеми та їх розв’язування (збереження екологічного різноманіття , боротьба із знищенням лісів і опустелюванням, захист планети від забруднення різних видів.)
Навчальний проект «Смітити не можна- переробляти» про «друге життя» побутових речей.
|
Опрацювати с.178-181 Підготувати повідомлення.
будь-яку тварину – мешканця водного середовища. За планом поданим в підручнику на с.156.
|
20.05
22.05
27.05
28.05
|
|
Охорона природи
|
|
|
12
|
Червона книга України
Практичне заняття. Складання Червоної книги своєї місцевості.
|
Опрацювати с.182-185
|
26.05
29.05
29.05
29.05
|
|
Заповідники, заказники, національні парки та їх значення для збереження природи Землі.
|
Опрацювати с. 186-189
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок учнів
|
|
|