УКРАЇНСЬКА МОВА 2 клас Вчитель Заболотна Світлана Володимирівна
Тема |
Матеріал для опрацювання |
Примітка |
Виразне читання/слухання твору. Прогнозування змісту за заголовком та ілюстрацією до тексту. Спільнокореневі слова та форми слова. Лексичне значення слова. Створення письмового висловлювання . Робота з орфографічним словником. Редагування висловлювання. |
с. 70, опрацювати Виконати вправу 5,с.70, вивчити правило с. 70.
|
07.03.2020 |
Виразне читання /слухання твору. Вірш. Рима, ритм, настрій у вірші. Вибіркове читання. Створення письмового висловлювання. |
с. 64, вивчити вірш. Виконати вправу 3,с.72, Вивчити правило с.72.
|
07.03.2020
|
Виразне читання/слухання твору. Робота з деформованим текстом. Пошук у тексті зразків відповідних мовних явищ: спільнокореневі слова та синоніми в прямому чи переносному значені слова. Перевірка сумнівних написань за орфографічним словником. Створення письмового висловлювання. Редагування висловлювання. |
с. 72-73, опрацювати. Виконати вправу 4,с.73, |
08.04.2020 |
Виразне читання/слухання твору. Робота з лексичним значенням слова. Велика буква в іменах людей, кличках тварин і деяких географічних назв ( назви міст, річок). Створення письмового висловлювання. Взаємоперевірка. |
с.73-74, прочитати, виконати всі завдання с. 74, чому?
|
08.04.2020 |
Виразне читання/слухання твору. Робота з лексичним значенням слова. Велика буква в іменах людей, кличках тварин і деяких географічних назв ( назви міст, річок). Створення письмового висловлювання. Взаємоперевірка. |
с. 75, опрацювати, вивчити правило с.75. |
10.04.2020 |
Розвиток зв’язного мовлення Українська анімація. Перегляд 6 серії анімаційного серіалу «Моя країна Україна»:пошук інформації та вигадок. Переказ легенди про Олексу Довбуша з використанням розкадровки. Редагування власного висловлювання. |
Скласти письмове висловлювання на відому тему.
|
10.04.2020 |
Виразне читання/слухання твору. Вибіркове читання Місце і час подій, персонажі (вчинки, мотиви поведінки, думки, емоції). Аналіз вчинків персонажів. Форми слова та споріднені слова. . Створення письмового висловлювання. Редагування висловлювання. |
с.76, опрацювати, виконати завдання на вибір с. 76. |
14.04.2020 |
Пошук у тексті необхідної інформації. Лексичне значення слова. Основа та закінчення. Корінь слова. Визначення значущих частин слова за певним алгоритмом. Створення письмового висловлювання. |
с. 78, прочитати, дати відповіді на запитання усно та письмово. |
14.04.2020 |
Виразне читання/слухання твору. Текст – опис. Частини тексту. Створення письмового висловлювання. Редагування як спосіб удосконалення тексту. Будова слова. Синоніми. Антоніми. Однозначні та багатозначні слова. Велика буква в іменах людей, кличках тварин і деяких географічних назв ( назви міст, річок). Перевірка сумнівних написань за орфографічним словником. |
с. 79, вивчити правило. Виконати вправу 2, с.79.
|
15.04.2020 |
Виразне читання/слухання твору. Тестові завдання на основі прочитаного/ почутого. Запис слів під диктування. Добір слів-назв ознак та слів-назв предметів. |
с. 80, опрацювати. Виконати вправи 5, с.80.
|
15.04.2020 |
Виразне читання/слухання твору. Списування слів з орфографічного зразка. Основа та закінчення. Корінь слова. Порядок визначення значущих частин слова. |
С.81, опрацювати. Виконати вправу 4, с. 81. |
17.04.2020 |
Робота з дитячою книжкою. Виразне читання/слухання твору. Робота з деформованим текстом. Створення письмового висловлювання. |
с. 77, прочитати, дати відповіді на запитання с.77. |
17.04.2020 |
Пошук у тексті необхідної інформації. Вибіркове читання. Форми слова та споріднені слова. Створення письмового висловлювання. Взаємоперевірка з опорою на зразок. |
Читати тексти з хрестоматії. Створити письмове висловлювання. |
21.04.2020 |
Виразне читання/слухання твору. Тема тексту його головна думка. Види інформації: текстова, графічна,звукова. Лексичне значення слова. Пошук у тексті зразків відповідних мовних явищ: слова, що мають зменшувально-пестливе значення. Створення письмового висловлювання. Перевірка сумнівних написань за орфографічним словником. |
Читати тексти з хрестоматії. Записати 5-6 слів,що мають зменшувально-пестливе значення. |
21.04.2020 |
Виразне читання/слухання твору. Частини тексту. Мовні явища в тексті. Запис слів під диктування, взаємоперевірка. Основа та закінчення. Форми слова та спорідненні слова. Корінь слова. |
Читати тексти з хрестоматії. Повторити частини тексту.
|
22.04.2020 |
Вибіркове читання. Місце і час подій, персонажі. Моделювання власної поведінки на прикладі вчинків персонажів.
|
Створити письмове висловлювання. |
22.04.2020 |
Вибіркове читання. Діалог. Оформлення діалогу на письмі. Добір спільнокореневих слів – утворення нових слів з однаковим коренем. |
Створити письмове висловлювання в репліках діалогу. |
24.04.2020 |
Розвиток зв’язного мовлення. Українська анімація. Перегляд анімаційної казки. Виокремлювання, аналіз та інтер -претація інформації. Перевірка сумнівних написань за орфографічним словником. Редагування власного висловлювання. |
Скласти письмове висловлювання на відому тему.
|
24.04.2020 |
Малюнкове письмо стародавніх народів. Вибіркове читання. Велика буква в іменах людей, кличках тварин і деяких географічних назв. Створення письмового висловлювання. |
Скласти письмове висловлювання на відому тему.
|
28.04 |
Виразне читання/слухання твору. Вірш. Рима, ритм, настрій у вірші. Спільнокореневі слова. Однозначні та багатозначні слова. Створення письмового висловлювання. |
С. 81 – 82 опрацювати. Виконати вправу 3, с.82. |
28.04 |
Виразне читання/слухання твору. Головна думка твору. Антоніми та синоніми. Пряме й переносне значення твору. Створення письмового висловлювання. |
с. 87 – 88, прочитати. Виконати вправу 2, с.88. |
29.04 |
Виразне читання/слухання твору. Тлумачення прислів’я. Робота зі спільнокореневими словами. Створення письмового висловлювання. |
с. 87 – 88, прочитати, дати відповіді на запитання с.88.
|
05.05 |
Особливості читання творів різних жанрів українською та іноземними мовами. Велика буква в іменах людей, кличках тварин і деяких географічних назв. |
Читання творів з хрестоматії. Створити письмове висловлювання в репліках діалогу. |
05.05 |
Пошук у тексті необхідної інформації. Вибіркове читання. Переказ твору. Український алфавіт. Створення письмового висловлювання. |
Повторити алфавіт. Виконати вправу 3, с.83. |
06.05 |
Виразне читання/слухання твору. Обговорення прочитаного. Поділ слів на склади. Правила переносу слів з рядка в рядок. Основа та закінчення в словах – назв предметів. Створення письмового висловлювання. |
Читання творів з хрестоматії. Опрацювати с. 84, виконати вправу 3, с. 85. |
06.05 |
Виразне читання/слухання твору. Обговорення прочитаного. Поділ слів на склади. Правила переносу слів з рядка в рядок. Основа та закінчення в словах – назв предметів. Створення письмового висловлювання. |
Читання творів з хрестоматії. Опрацювати с. 86, виконати вправу 3, с 86. |
08.05 |
Розвиток зв’язного мовлення. Переказ твору з використанням розкадровки (умовні кадри майбутнього фільму). Створення письмового висловлювання. Редагування власного висловлювання. |
Скласти письмове висловлювання на відому тему. с. 85.
|
08.05 |
Виразне читання/слухання твору. Лексичне значення слова. Пряме та переносне значення слова. Синоніми. Антоніми. Письмо з пам’яті. |
Опрацювати с.90 Написати дні тижня з пам’яті. |
12.05 |
Тест №4. Повторення раніше вивчених тем. |
Виконати вправу 3,с.89 |
12.05 |
Особливості читання творів різних жанрів. Робота з інформацією. Створення письмового висловлювання. . Велика буква в іменах людей, кличках тварин і деяких географічних назв. |
Опрацювати с .91. Виконати вправу 3,с.91 |
13.05 |
Особливості читання творів різних жанрів українських та іноземних авторів. Створення письмового висловлювання. Редагування власного висловлювання. |
Читання творів з хрестоматії. Виконати вправу 4,с.91 |
13.05 |
Особливості читання творів різних жанрів українських та іноземних авторів. Створення письмового висловлювання. Редагування власного висловлювання |
Опрацювати с .91 - 92 Виконати вправу 2,с.92 |
15.05 |
Розвиток зв’язного мовлення. Створення ментальної карти за темою. Редагування як спосіб удосконалення тексту. |
Скласти письмове висловлювання на вільну тему.
|
15.05 |
Виразне читання/слухання твору. Робота з текстом. Завдання, спрямовані на формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних,орфоепічних). |
Опрацювати с .93 Виконати вправу 1, с.93 |
19.05 |
Виразне читання/слухання твору. Робота з текстом. Завдання, спрямовані на формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних,орфоепічних). |
Опрацювати с .93 - 95 Виписати слова, які описують Косю Вухання. |
19.05 |
Виразне читання/слухання твору. Робота з текстом. Завдання, спрямовані на формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних,орфоепічних). |
Опрацювати с .93 - 95 Скласти текст - опис зайчика як героя твору. |
20.05 |
Виразне читання/слухання твору. Робота з текстом. Завдання, спрямовані на формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних,орфоепічних). |
Опрацювати с . 95 Виконати вправу 3, с.95 |
20.05 |
Виразне читання/слухання твору. Робота з текстом. Завдання, спрямовані на формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних,орфоепічних). |
Читання творів за вибором дітей. |
22.05 |
Виразне читання/слухання твору. Робота з текстом. Завдання, спрямовані на формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних,орфоепічних). |
Читання творів за вибором дітей. Написати про свої плани на літні канікули. |
25.05 |