Тема
|
Матеріал для опрацювання
|
Примітка
|
Виразне читання/слухання твору. Прогнозування змісту за заголовком та ілюстрацією до тексту. Спільнокореневі слова та форми слова. Лексичне значення слова. Створення письмового висловлювання . Робота з орфографічним словником. Редагування висловлювання.
|
с. 70, опрацювати
Виконати вправу 5,с.70, вивчити правило с. 70.
|
07.03.2020
|
Виразне читання /слухання твору. Вірш. Рима, ритм, настрій у вірші. Вибіркове читання. Створення письмового висловлювання.
|
с. 64, вивчити вірш.
Виконати вправу 3,с.72,
Вивчити правило с.72.
|
07.03.2020
|
Виразне читання/слухання твору. Робота з деформованим текстом. Пошук у тексті зразків відповідних мовних явищ: спільнокореневі слова та синоніми в прямому чи переносному значені слова. Перевірка сумнівних написань за орфографічним словником. Створення письмового висловлювання. Редагування висловлювання.
|
с. 72-73, опрацювати.
Виконати вправу 4,с.73,
|
08.04.2020
|
Виразне читання/слухання твору. Робота з лексичним значенням слова. Велика буква в іменах людей, кличках тварин і деяких географічних назв ( назви міст, річок). Створення письмового висловлювання. Взаємоперевірка.
|
с.73-74, прочитати, виконати всі завдання с. 74, чому?
|
08.04.2020
|
Виразне читання/слухання твору. Робота з лексичним значенням слова. Велика буква в іменах людей, кличках тварин і деяких географічних назв ( назви міст, річок). Створення письмового висловлювання. Взаємоперевірка.
|
с. 75, опрацювати,
вивчити правило с.75.
|
10.04.2020
|
Розвиток зв’язного мовлення Українська анімація. Перегляд 6 серії анімаційного серіалу «Моя країна Україна»:пошук інформації та вигадок. Переказ легенди про Олексу Довбуша з використанням розкадровки. Редагування власного висловлювання.
|
Скласти письмове висловлювання на відому тему.
|
10.04.2020
|
Виразне читання/слухання твору. Вибіркове читання Місце і час подій, персонажі (вчинки, мотиви поведінки, думки, емоції). Аналіз вчинків персонажів. Форми слова та споріднені слова. . Створення письмового висловлювання. Редагування висловлювання.
|
с.76, опрацювати, виконати завдання на вибір с. 76.
|
14.04.2020
|
Пошук у тексті необхідної інформації. Лексичне значення слова. Основа та закінчення. Корінь слова. Визначення значущих частин слова за певним алгоритмом. Створення письмового висловлювання.
|
с. 78, прочитати, дати відповіді на запитання усно та письмово.
|
14.04.2020
|
Виразне читання/слухання твору. Текст – опис. Частини тексту. Створення письмового висловлювання. Редагування як спосіб удосконалення тексту. Будова слова. Синоніми. Антоніми. Однозначні та багатозначні слова. Велика буква в іменах людей, кличках тварин і деяких географічних назв ( назви міст, річок). Перевірка сумнівних написань за орфографічним словником.
|
с. 79, вивчити правило.
Виконати вправу 2, с.79.
|
15.04.2020
|
Виразне читання/слухання твору. Тестові завдання на основі прочитаного/ почутого. Запис слів під диктування. Добір слів-назв ознак та слів-назв предметів.
|
с. 80, опрацювати.
Виконати вправи 5, с.80.
|
15.04.2020
|
Виразне читання/слухання твору. Списування слів з орфографічного зразка. Основа та закінчення. Корінь слова. Порядок визначення значущих частин слова.
|
С.81, опрацювати.
Виконати вправу 4, с. 81.
|
17.04.2020
|
Робота з дитячою книжкою. Виразне читання/слухання твору. Робота з деформованим текстом. Створення письмового висловлювання.
|
с. 77, прочитати, дати відповіді на запитання с.77.
|
17.04.2020
|
Пошук у тексті необхідної інформації. Вибіркове читання. Форми слова та споріднені слова. Створення письмового висловлювання. Взаємоперевірка з опорою на зразок.
|
Читати тексти з хрестоматії. Створити письмове висловлювання.
|
21.04.2020
|
Виразне читання/слухання твору. Тема тексту його головна думка. Види інформації: текстова, графічна,звукова. Лексичне значення слова. Пошук у тексті зразків відповідних мовних явищ: слова, що мають зменшувально-пестливе значення. Створення письмового висловлювання. Перевірка сумнівних написань за орфографічним словником.
|
Читати тексти з хрестоматії.
Записати 5-6 слів,що мають зменшувально-пестливе значення.
|
21.04.2020
|
Виразне читання/слухання твору. Частини тексту. Мовні явища в тексті. Запис слів під диктування, взаємоперевірка. Основа та закінчення. Форми слова та спорідненні слова. Корінь слова.
|
Читати тексти з хрестоматії. Повторити частини тексту.
|
22.04.2020
|
Вибіркове читання. Місце і час подій, персонажі. Моделювання власної поведінки на прикладі вчинків персонажів.
|
Створити письмове висловлювання.
|
22.04.2020
|
Вибіркове читання. Діалог. Оформлення діалогу на письмі. Добір спільнокореневих слів – утворення нових слів з однаковим коренем.
|
Створити письмове висловлювання в репліках діалогу.
|
24.04.2020
|
Розвиток зв’язного мовлення. Українська анімація. Перегляд анімаційної казки. Виокремлювання, аналіз та інтер -претація інформації. Перевірка сумнівних написань за орфографічним словником. Редагування власного висловлювання.
|
Скласти письмове висловлювання на відому тему.
|
24.04.2020
|
Малюнкове письмо стародавніх народів. Вибіркове читання. Велика буква в іменах людей, кличках тварин і деяких географічних назв. Створення письмового висловлювання.
|
Скласти письмове висловлювання на відому тему.
|
28.04
|
Виразне читання/слухання твору. Вірш. Рима, ритм, настрій у вірші. Спільнокореневі слова. Однозначні та багатозначні слова. Створення письмового висловлювання.
|
С. 81 – 82 опрацювати.
Виконати вправу 3, с.82.
|
28.04
|
Виразне читання/слухання твору. Головна думка твору. Антоніми та синоніми. Пряме й переносне значення твору. Створення письмового висловлювання.
|
с. 87 – 88, прочитати.
Виконати вправу 2, с.88.
|
29.04
|
Виразне читання/слухання твору. Тлумачення прислів’я. Робота зі спільнокореневими словами. Створення письмового висловлювання.
|
с. 87 – 88, прочитати, дати відповіді на запитання с.88.
|
05.05
|
Особливості читання творів різних жанрів українською та іноземними мовами. Велика буква в іменах людей, кличках тварин і деяких географічних назв.
|
Читання творів з хрестоматії. Створити письмове висловлювання в репліках діалогу.
|
05.05
|
Пошук у тексті необхідної інформації. Вибіркове читання. Переказ твору. Український алфавіт. Створення письмового висловлювання.
|
Повторити алфавіт.
Виконати вправу 3, с.83.
|
06.05
|
Виразне читання/слухання твору. Обговорення прочитаного. Поділ слів на склади. Правила переносу слів з рядка в рядок. Основа та закінчення в словах – назв предметів. Створення письмового висловлювання.
|
Читання творів з хрестоматії.
Опрацювати с. 84, виконати вправу 3, с. 85.
|
06.05
|
Виразне читання/слухання твору. Обговорення прочитаного. Поділ слів на склади. Правила переносу слів з рядка в рядок. Основа та закінчення в словах – назв предметів. Створення письмового висловлювання.
|
Читання творів з хрестоматії.
Опрацювати с. 86, виконати вправу 3, с 86.
|
08.05
|
Розвиток зв’язного мовлення. Переказ твору з використанням розкадровки (умовні кадри майбутнього фільму). Створення письмового висловлювання. Редагування власного висловлювання.
|
Скласти письмове висловлювання на відому тему. с. 85.
|
08.05
|
Виразне читання/слухання твору. Лексичне значення слова. Пряме та переносне значення слова. Синоніми. Антоніми. Письмо з пам’яті.
|
Опрацювати с.90
Написати дні тижня з пам’яті.
|
12.05
|
Тест №4. Повторення раніше вивчених тем.
|
Виконати вправу 3,с.89
|
12.05
|
Особливості читання творів різних жанрів. Робота з інформацією. Створення письмового висловлювання. . Велика буква в іменах людей, кличках тварин і деяких географічних назв.
|
Опрацювати с .91.
Виконати вправу 3,с.91
|
13.05
|
Особливості читання творів різних жанрів українських та іноземних авторів. Створення письмового висловлювання. Редагування власного висловлювання.
|
Читання творів з хрестоматії. Виконати вправу 4,с.91
|
13.05
|
Особливості читання творів різних жанрів українських та іноземних авторів. Створення письмового висловлювання. Редагування власного висловлювання
|
Опрацювати с .91 - 92
Виконати вправу 2,с.92
|
15.05
|
Розвиток зв’язного мовлення. Створення ментальної карти за темою. Редагування як спосіб удосконалення тексту.
|
Скласти письмове висловлювання на вільну тему.
|
15.05
|
Виразне читання/слухання твору. Робота з текстом. Завдання, спрямовані на формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних,орфоепічних).
|
Опрацювати с .93
Виконати вправу 1, с.93
|
19.05
|
Виразне читання/слухання твору. Робота з текстом. Завдання, спрямовані на формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних,орфоепічних).
|
Опрацювати с .93 - 95
Виписати слова, які описують Косю Вухання.
|
19.05
|
Виразне читання/слухання твору. Робота з текстом. Завдання, спрямовані на формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних,орфоепічних).
|
Опрацювати с .93 - 95
Скласти текст - опис зайчика як героя твору.
|
20.05
|
Виразне читання/слухання твору. Робота з текстом. Завдання, спрямовані на формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних,орфоепічних).
|
Опрацювати с . 95
Виконати вправу 3, с.95
|
20.05
|
Виразне читання/слухання твору. Робота з текстом. Завдання, спрямовані на формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних,орфоепічних).
|
Читання творів за вибором дітей.
|
22.05
|
Виразне читання/слухання твору. Робота з текстом. Завдання, спрямовані на формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних,орфоепічних).
|
Читання творів за вибором дітей. Написати про свої плани на літні канікули.
|
25.05
|
<