Даний Web-ресурс не є офіційним сайтом Лучинецького ліцею Вендичанської селищної ради Могилів-Подільського району Вінницької області

 

Головна | Українська мова 2 клас | Реєстрація | Вхід
Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS Вівторок, 30.04.2024, 14:07
 
Меню сайту
Надіслати СМС
050,066,095,099
067,096,097,098
038, 069
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Flag Counter
Форма входу
Міні-чат

УКРАЇНСЬКА МОВА                                                   2 клас                                                       Вчитель Заболотна Світлана Володимирівна

 

Фотографії виконаних робіт відправляти вчителю на viber, messenger, електронну пошту

 

<

Тема

Матеріал для опрацювання

Примітка

Виразне читання/слухання твору. Прогнозування змісту за заголовком та ілюстрацією до тексту. Спільнокореневі слова та форми слова. Лексичне значення слова. Створення письмового висловлювання . Робота з орфографічним словником. Редагування висловлювання.

с. 70, опрацювати

Виконати вправу 5,с.70, вивчити правило с. 70.

 

07.03.2020

Виразне читання /слухання твору. Вірш. Рима, ритм, настрій у вірші. Вибіркове читання.   Створення письмового висловлювання.

с. 64, вивчити вірш.

Виконати вправу 3,с.72,

Вивчити правило с.72.

 

07.03.2020

 

Виразне читання/слухання твору. Робота з деформованим текстом. Пошук у тексті зразків відповідних мовних явищ: спільнокореневі слова та синоніми в прямому чи переносному значені слова. Перевірка сумнівних написань за  орфографічним словником. Створення письмового висловлювання. Редагування висловлювання.

с. 72-73, опрацювати.

Виконати вправу 4,с.73,

08.04.2020

Виразне читання/слухання твору. Робота з лексичним значенням слова. Велика буква в іменах людей, кличках тварин і деяких географічних назв ( назви міст, річок). Створення письмового висловлювання. Взаємоперевірка.

с.73-74, прочитати, виконати всі завдання с. 74, чому?

 

08.04.2020

Виразне читання/слухання твору. Робота з лексичним значенням слова. Велика буква в іменах людей, кличках тварин і деяких географічних назв ( назви міст, річок). Створення письмового висловлювання. Взаємоперевірка.

с. 75, опрацювати,

вивчити правило с.75.

10.04.2020

Розвиток зв’язного мовлення Українська анімація. Перегляд 6 серії анімаційного серіалу «Моя країна Україна»:пошук інформації та  вигадок. Переказ легенди про Олексу Довбуша з використанням розкадровки. Редагування власного висловлювання.

Скласти письмове висловлювання на відому тему.

 

10.04.2020

Виразне читання/слухання твору. Вибіркове читання Місце і час подій, персонажі (вчинки, мотиви поведінки, думки, емоції). Аналіз вчинків персонажів. Форми слова та споріднені слова. . Створення письмового висловлювання. Редагування висловлювання.

с.76, опрацювати, виконати завдання на вибір с. 76.

14.04.2020

Пошук у тексті необхідної інформації. Лексичне значення слова. Основа та закінчення. Корінь слова. Визначення значущих частин слова за певним алгоритмом. Створення письмового висловлювання.

с. 78, прочитати, дати відповіді на запитання усно та письмово.

14.04.2020

Виразне читання/слухання твору. Текст – опис. Частини тексту. Створення письмового висловлювання. Редагування як спосіб удосконалення тексту. Будова слова. Синоніми. Антоніми. Однозначні та багатозначні слова. Велика буква в іменах людей, кличках тварин і деяких географічних назв ( назви міст, річок). Перевірка сумнівних написань за орфографічним словником.

с. 79, вивчити правило.

Виконати вправу 2, с.79.

 

15.04.2020

Виразне читання/слухання твору. Тестові завдання на основі прочитаного/ почутого. Запис слів під диктування. Добір слів-назв ознак та слів-назв предметів.

с. 80, опрацювати.

Виконати вправи 5, с.80.

 

15.04.2020

Виразне читання/слухання твору.  Списування слів з орфографічного зразка. Основа та закінчення. Корінь слова. Порядок визначення значущих частин слова.

С.81, опрацювати.

Виконати вправу 4, с. 81.

17.04.2020

Робота з дитячою книжкою. Виразне читання/слухання твору.  Робота з деформованим текстом. Створення письмового висловлювання.

с. 77, прочитати, дати відповіді на запитання с.77.

17.04.2020

Пошук у тексті необхідної інформації. Вибіркове читання. Форми слова та споріднені слова. Створення письмового висловлювання. Взаємоперевірка з опорою на зразок.

Читати тексти з хрестоматії. Створити письмове  висловлювання.

21.04.2020

Виразне читання/слухання твору. Тема тексту його головна думка. Види інформації: текстова, графічна,звукова. Лексичне значення слова. Пошук у тексті зразків відповідних мовних явищ: слова, що мають зменшувально-пестливе значення.  Створення письмового висловлювання. Перевірка сумнівних написань за орфографічним словником.

Читати тексти з хрестоматії.

Записати  5-6 слів,що мають зменшувально-пестливе значення.

21.04.2020

Виразне читання/слухання твору. Частини тексту. Мовні явища в тексті. Запис слів під диктування, взаємоперевірка. Основа та закінчення. Форми слова та спорідненні слова. Корінь слова.

 

Читати тексти з хрестоматії. Повторити частини тексту.

 

22.04.2020

Вибіркове читання. Місце і час подій, персонажі. Моделювання власної поведінки  на прикладі вчинків персонажів.

 

Створити письмове  висловлювання.

22.04.2020

Вибіркове читання. Діалог. Оформлення діалогу на письмі. Добір спільнокореневих слів – утворення нових слів з однаковим коренем.

Створити письмове  висловлювання в репліках діалогу.

24.04.2020

Розвиток зв’язного мовлення. Українська анімація.  Перегляд анімаційної казки. Виокремлювання,  аналіз та інтер -претація  інформації. Перевірка сумнівних написань за орфографічним словником. Редагування власного висловлювання.

Скласти письмове висловлювання на відому тему.

 

24.04.2020

Малюнкове письмо стародавніх народів. Вибіркове читання. Велика буква в іменах людей, кличках тварин і деяких географічних назв. Створення письмового висловлювання.

Скласти письмове висловлювання на відому тему.

 

28.04

Виразне читання/слухання твору.  Вірш. Рима, ритм, настрій у вірші. Спільнокореневі слова. Однозначні та багатозначні слова.  Створення письмового висловлювання.

С. 81 – 82 опрацювати.

Виконати вправу 3, с.82.

28.04

Виразне читання/слухання твору.  Головна думка твору. Антоніми та синоніми. Пряме й переносне значення твору.  Створення письмового висловлювання.

с. 87 – 88, прочитати.

Виконати вправу 2, с.88.

29.04

Виразне читання/слухання твору.  Тлумачення прислів’я. Робота зі спільнокореневими словами.  Створення письмового висловлювання.

с. 87 – 88, прочитати, дати відповіді на запитання с.88.

 

05.05

Особливості читання творів різних жанрів українською та іноземними мовами. Велика буква в іменах людей, кличках тварин і деяких географічних назв.

Читання творів з хрестоматії.  Створити письмове  висловлювання в репліках діалогу.

05.05

Пошук у тексті необхідної інформації. Вибіркове читання. Переказ твору. Український алфавіт.  Створення письмового висловлювання.

Повторити алфавіт.

Виконати вправу 3, с.83.

06.05

Виразне читання/слухання твору.   Обговорення прочитаного. Поділ слів на склади. Правила переносу слів з рядка в рядок. Основа та закінчення в словах – назв предметів. Створення письмового висловлювання.

Читання творів з хрестоматії.

Опрацювати с. 84, виконати вправу 3, с. 85.

06.05

Виразне читання/слухання твору.   Обговорення прочитаного. Поділ слів на склади. Правила переносу слів з рядка в рядок. Основа та закінчення в словах – назв предметів. Створення письмового висловлювання.

Читання творів з хрестоматії.

Опрацювати с. 86, виконати вправу 3, с 86.

08.05

Розвиток зв’язного мовлення. Переказ твору з використанням розкадровки (умовні кадри майбутнього фільму). Створення письмового висловлювання. Редагування власного висловлювання.

 

Скласти письмове висловлювання на відому тему. с. 85.

 

08.05

Виразне читання/слухання твору.   Лексичне значення слова. Пряме та переносне значення слова. Синоніми. Антоніми. Письмо з памяті.

Опрацювати с.90

Написати дні тижня з памяті.

12.05

Тест №4. Повторення раніше вивчених тем.

Виконати вправу 3,с.89

12.05

Особливості читання творів різних жанрів. Робота з інформацією.  Створення письмового висловлювання. . Велика буква в іменах людей, кличках тварин і деяких географічних назв.

Опрацювати с .91.

Виконати вправу 3,с.91

13.05

Особливості читання творів різних жанрів українських та іноземних авторів.  Створення письмового висловлювання. Редагування власного висловлювання.

Читання творів з хрестоматії.  Виконати вправу 4,с.91

13.05

Особливості читання творів різних жанрів українських та іноземних авторів.  Створення письмового висловлювання. Редагування власного висловлювання

Опрацювати с .91 - 92

Виконати вправу 2,с.92

15.05

Розвиток зв’язного мовлення. Створення ментальної карти за темою. Редагування як спосіб удосконалення тексту.

Скласти письмове висловлювання на вільну тему.

 

15.05

Виразне читання/слухання твору.   Робота з текстом. Завдання, спрямовані на формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних,орфоепічних).

Опрацювати с .93

Виконати вправу 1, с.93

19.05

Виразне читання/слухання твору.   Робота з текстом. Завдання, спрямовані на формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних,орфоепічних).

Опрацювати с .93 - 95

Виписати слова, які описують Косю Вухання.

19.05

Виразне читання/слухання твору.   Робота з текстом. Завдання, спрямовані на формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних,орфоепічних).

Опрацювати с .93 - 95

Скласти текст  - опис зайчика як героя твору.

20.05

Виразне читання/слухання твору.   Робота з текстом. Завдання, спрямовані на формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних,орфоепічних).

Опрацювати с . 95

Виконати вправу 3, с.95

20.05

Виразне читання/слухання твору.   Робота з текстом. Завдання, спрямовані на формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних,орфоепічних).

Читання творів за вибором дітей.

22.05

Виразне читання/слухання твору.   Робота з текстом. Завдання, спрямовані на формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних,орфоепічних).

Читання творів за вибором дітей. Написати про свої плани на літні канікули.

25.05




КРОК ЗА КРОКОМ

STEP BY STEP
STEP BY STEP
OC Windows
MS Word
MS Exel
MS Access
Photoschop
від HTML до PHP
Pascal
Результат пошуку зображень за запитом "офис 365"

волог.:

тиск:

вітер:


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту





Copyright NICO  Заболотний Микола Григорович © 2012-2024    Безкоштовний хостинг uCoz