Виховна робота є
невід’ємним та дієвим фактором соціалізації особистості дитини. Тому,
відповідно до рекомендацій Міністерства освіти і науки України виховна робота у
СЗШ І-ІІІ ст. с.Лучинець спрямовується в контексті громадянської і
загальнолюдської культури, грунтується на осмисленій свободі вибору мети
життєдіяльності, прагнучи поєднати інтереси особистості, суспільства і держави.
Метою цієї роботи є виховання системи цінностей сучасної особистості через залучення
різних форм та методів виховного впливу. Працюючи у напрямку «Ціннісне
ставлення до себе» класні керівники,
вихователі груп продовженого дня створили систему виховних заходів,
центром яких було ріст особистості, самопізнання та виховання загальнолюдських
якостей, які відповідають віковим особливостям тієї чи іншої групи вихованців.
Так, класний керівник 6 класу Басістий І.В. провів годину спілкування «Як
долати труднощі та випробування». П’ятикласники разом з класним керівником
Країло О.А. підтримували чудову традицію вшанування іменинників, під час якого
діти не лише розважалися, а й відмічали позитивні моральні якості характеру
своїх друзів, вчилися етикету, поведінки у товаристві. Старшокласники разом з
класними керіниками провели ряд годин спілкування, тренінгів, диспутів за
темами «У згоді з самим собою», «Яка людина заслуговує на повагу інших»,
«Пізнай себе, і ти пізнаєш світ». Прагнучи до збереження здоровя вихованців,
вчителі молодших класів старанно працювали над прищепленням гігієнічних звичок,
формування моральних цінностей та пріоритетів
через години спілкування, класні години, співбесіди із батьками. Группа
старшокласників взяла участь в обласному заході «Здоров’я через освіту»,
підготувавши проект-телепередачу «Школа здоров’я – школа майбутнього», здобувши
почесне ІІІ місце. Формуючи ціннісне ставлення до сімї, родини, людей,
класні керівники здійснювали роботу, спрямовану на формування культури
поведінки, прищеплення почуття толерантності, усвідомлення соціальної шкоди
агресії та насильства. Зважаючи на непоодинокі випадки морального тиску на
підлітків, які здійснюється через мережу Інтернет були проведені вчителем
інформатики Заболотним М.Г. круглі столи за темами «Я в реалі, я - в віртуалі»,
«Інформаційне насильство в Інтернеті карається законом». Класні керівники
середньої ланки провели ряд виховних заходів, спрямованих на усвідомлення
важливості суспільних моральних норм, зокрема «Співчуття – перший крок до
людяності», «Дерево з коріння починається, людина – з сімї», «Етикет у давнину
і тепер». І оскільки першим і
найважливішим чинником виховання є сім’я, вихователі, класні керівники та
адміністрація школи запланували та провели ряд батькіських зборів, на яких
розглядалися питання насильства в сім’ї, впровадження принципів гендерної
рівності, попередження бездоглядності та безпритульності серед неповнолітніх.
Впродовж року адміністрація школи підтримувала тісний зв’язок з соціальними
службами. Наслідком такої співпраці стали чисельні акції, організованих
центрами учнівського врядування взяли участь учні школи: «Епідемія добра», «Від
серця до серця», «Будинок казки» про що свідчать грамоти районної служби у справах сім’ї та
молоді. Плідною є і діяльність психолога школи Вавшко Г.В.: низка різноманітних
тренінгів, конкурсів малюнків «Наше здоров’я - в наших руках», індивідуальні консультації
батьків та вихованців сприяють створенню позитивного мікроклімату у відносинах
дітей, батьків та педагогів.
Розкажи друзям:
|