Активна співпраця школи та родини мають велике значення для розвитку дитини. Реалізація партнерського проекту «Наш клуб сімейного дозвілля» дозволила шестикласникам та їх батькам провести ґрунтовне дослідження свого родоводу, історії своєї сім’ї, цікаво та з користю провести час. А презентувати свої здобутки учасники проекту змогли на родинному святі з однойменною назвою. Ось відгуки від учасників свята:
На святі кожна сім’я презентувала себе, свій оберіг, дерево роду. Кожна родина мала можливість проявити себе, стати веселішою та активнішою, готуючи колажі та обереги, які були різноманітні та вигадливі (Діана Супрун)
На родинному святі були цікаві конкурси. Ніхто не залишився сумним, коли ми показували казки за допомогою пантоміми, проводили веселу родинну естафету, а батьки поринали у спогади, розповідаючи про своє перше знайомство, адже розповіді були і романтичні, і захоплюючі, з пригодами (Богдана Матієк)
Кожна сім’я мала завдання приготувати пиріжки і поділитися ними з іншими родинами. Вони вийшли особливо смачними, тому що в них було вкладено клопітку працю, любов та доброту. Ніхто не пішов зі свята голодним чи сумним, бо було весело! (Настя Вегера).
Учні 4 класу разом із своїм класоводом Заболотною Світланою Володимирівною провели усний журнал "Тарас Григорович Шевченко - великий син українського народу". На святі були присутні учні 1-5 класів.
Сторінки усного журналу "Тарасові заповіти" гортали другокласники разом зі своїми батьками. Всі присутні полинули у спогади про важкі роки славетного Кобзаря, прислухалися до шевченківської думки. слова, вклонилися світлій пам'яті поета. Поетичні твори читали діти, батьки, бабусі, бо Тарасове слово невмируще, він поет на всі віки.
Відзначаючи 200-річчя з дня народження Т. Г. Шевченка в школі був проведений єдиний урок на тему: "Духовна велич поезії Т. Г. Шевченка". Класними керівниками був дібраний цікавий матеріал, щодо вікових категорій учнів. Це викликало підвищений інтерес до життя і творчості Т. Г. Шевченка. Учні усвідомили місце і значення великого українського поета в історії світової літератури і культури. Учні 9 класу читали поезії Т. Г. Шевченка, добирали цікаві коментарі, щодо часу і місця написання творів. Семикласники дізналися про роль Т. Г. Шевченка і його поезії в національно-визвольному русі.
Відзначаючи славний ювілей Великого Кобзаря учні школи підготували і організували конкурс інсценівок за творами Т. Г. Шевченка. В конкурсі брали участь учні 5-11 класів. Чудово зіграли образи поеми "Наймичка" учні 11 класу, тому й вибороли перше місце. Учні 9 класу відтворили життя Т. Г. Шевченка в інсценівці "Тарасова юність". Восьмикласники підготували інсцинівку за фрагментами поеми "Гайдамаки". Учні сьомого класу інсценізували фрагмент поеми "Мар'яна-черниця". Веду конкурсу та журі відзначаючи творчість учнів, підсумували, що найкраще зіграний образ жінки-матері. Найкраще про жіночі образи в творчості поета сказав Б. Лепкий: "Апофеоз материнської любові - один із найгарніших малюнків української жінки.
Відзначаючи 200-річчя Т. Г. Шевченка, в школі проведено конкурс ілюстрацій на тему "Шевченківські твори очима юних художників".
За підсумками шкільного журі у першій віковій категорії кращою визнано роботу учня 4 класу Ярошевського Михайла. Ілюстрація до твору Т. Г. Шевченка "Мені тринадцятий минало".
У другій віковій категорії визнано кращою роботу учениці 6 класу Матієк Богдани, ілюстрація до твору "Садок вишневий коло хати". У третій віковій категорії у стилі графіки чудово виконана робота учня 8 класу Федишеного Ростислава "Шевченко повертається на Україну". Справжніми кольорами веселки зацвів малюнок до твору "Тече вода з-під явора" учня 11 класу Деренька Дениса.