№
|
Тема
|
Завдання
|
Дата
|
1
|
Урок мовленнєвого розвитку №3. Всеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки». Характеристика улюбленого героя
|
Перечитати основні елементи твору, знати сюжет твору.
Письмово в зошиті написати характеристику улюбленого героя твору.
|
13.03.20
|
2
|
Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом
|
Ознайомитися з Письменником ст. 157.
Прочитати початок твору Ярослава Стельмаха «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» ст. 157-166.
|
16.03.20
|
3
|
Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків – головних героїв
|
Продовжити читати твір Я. Стельмаха «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» ст. 166 - 175
Дочитати твір Я. Стельмаха «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» ст. 175 - 184
|
20.03.20
|
4
|
Урок мовленнєвого розвитку №4. Цитатна характеристика головних героїв повісті Ярослава Стельмаха «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»
|
Перечитати основні елементи твору, знати сюжет твору.
Виписати цитати в яких описується характеристика головних героїв твору
|
30.03.20
|
5
|
Леся Воронина — сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності
|
Ознайомитися з біографією письменниці. Виписати з теоретичного матеріалу, що таке сюжет, та його елементи ст. 228-229. Читати ст. 186-192
|
03.04.20
|
6
|
Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Клим Джура – рятівник світу. Його друзі й вороги
|
Продовжити читати ст. 192-200. Виконати завдання 1-10
|
06.04.20
|
7
|
Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Друзі й вороги Клима Джури
|
Продовжити читати ст. 201-208 (До розділу 20). Записати друзів і ворогів Клима
|
10.04.20
|
8
|
Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Еволюція Клима від боягуза до супергероя
|
Продовжити читати ст. 208-215
Виконати завдання 1-9
|
13.04.20
|
9
|
Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Роль сім’ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині
|
Дочитати твір ст. 216-227. Виконати завдання 1-10
|
17.04.20
|
10
|
Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів (анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки та ін.). Роль гумору в житті українців
|
Опрацювати ст.232. записати в зошит визначення: анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки.
Написати власну думку на тему «Роль гумору в житті українців»
|
25.04.20
|
11
|
Леонід Глібов. «Щука». Визначний український байкар, поет. Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки.
|
Ознайомитися з біографією письменника. Записати в зошит визначення: алегорія, мораль Читати ст.236-237, 239-240
|
27.04.20
|
12
|
Леонід Глібов. «Муха і Бджола», «Жаба і Віл». Алегоричні образи
|
Прочитати ст. 234-235, 238-239
|
04.05.20
|
13
|
Урок позакласного читання №4. В. Нестайко «Пригоди Робінзона Кукурудзо»
|
Читати В. Нестайко «Пригоди Робінзона Кукурудзо». Написати короткий план
|
08.05.20
|
14
|
Степан Руданський. «Добре торгувалось». Співомовки С.Руданського − унікальне явище у світовому письменстві
|
Ознайомитися з біографією письменника. Читати ст. 242-244. В зошиті записати визначення гумореска, співомовка
|
15.05.20
|
15
|
Степан Руданський. «Запорожці у короля». Висміювання моральних вад, негативних рис характеру, авторська симпатія до простої людини, до її розуму, кмітливості, почуття гумору, вміння посміятися над власною безпорадністю, вміння відстояти свою гідність
|
Читати ст. 246-249. Виконати завдання 1-10
|
18.05.20
|
16
|
Урок літератури рідного краю №4. Літературна письменників рідного краю
|
Читання твори письменників рідного краю, в зошиті записати Автор – назву поезії – основну думку та ідею.
|
22.05.20
|
17
|
Павло Глазовий. «Найважча роль».
Іронічно-пародійна спрямованість гумористичних і сатиричних творів
|
Ознайомитися з біографією письменника. Читати ст. 250-253
|
25.05.20
|
18
|
Павло Глазовий. «Заморські гості», «Похвала». Викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів
|
Виконати завдання ст. 254 -257
|
29.05.20
|